خسرو حیدری سرمربی جدید استقلال است؟

خسرو حیدری سرمربی جدید استقلال است؟

ساپینتو در همان روزی که مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی کارت زرد گرفت و بازی با تراکتور را از دست داد، پیش بینی کرد آبی پوشان در تبریز کار سختی خواهند داشت. استقلالی ها که در این فصل بارها بدون سرمربی به مصاف حریفان رفته اند، این بار در تبریز و با هدایت روی ماتا روی آبی ها چنین شرایطی را تجربه کردند، اما شکست آبی ها باعث شد شایعاتی درباره نیمکت نشینی این تیم به وجود بیاید.

واکنش مدیران به برکناری سرمربی

هر چند بلافاصله بعد از شکست شایعه اخراج ساپینتو به گوش رسید و حتی خبرنگاران تبریزی از این مربی پرسیدند که آیا این آخرین حضورت در استقلال است؟ اما سرمربی پرتغال برای زنده نگه داشتن این شایعات در سکوت ورزشگاه را ترک کرد، هرچند مدیران استقلال روز گذشته پیش از جلسه امروز هیات مدیره اعلام کردند که تصمیمی برای برکناری این مربی ندارند.

مظلومی گزینه غیرمنتظره ای است که رد شد

علیرغم تکذیب مدیران استقلال مبنی بر اخراج ساپینتو، خبری عجیب به فضای مجازی و برخی رسانه ها وارد شده است، سرمربی استقلال افسرده شد! البته مظلومی در حال حاضر یکی از اعضای هیات مدیره است و با توجه به اینکه برای نیمکت نشینی باید به خودش رای بدهد، این حکم خیلی بلندی است. البته یکی از مدیران باشگاه استقلال به محض شنیدن این خبر این موضوع را تکذیب کرد و گفت که این باشگاه برنامه ای برای جایگزینی مظلومی با ساپینتو ندارد.

سرمربی موقت حیدری؟

این هم خبری بود که یکی از مدیران باشگاه استقلال آن را تایید نکرد و مدعی شد در این شرایط فقط باید به ساپنیتو و تیمش آرامش داد. حیدری دستیار ساپینتو است، اما اینکه تصمیم گرفتیم او را سرمربی موقت کنیم اصلا در هیات مدیره مطرح نشد، در حالی که برای چندمین بار باید تاکید کنیم که موضع باشگاه در این شرایط اخراج ساپینتو نیست.

چه گزینه های ایرانی موجود است؟

فرض کنیم استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی نتیجه نگیرد و آن تیم در اصفهان نتیجه خوبی نگیرد، پس شرایط چیست؟ طبیعتا سرمربیان استقلال که توانایی هدایت این تیم را دارند مانند کلانوی و نکونام با باشگاه های گل گهر و فولاد قرارداد دارند، فرهاد مجیدی نیز در اتحاد کلبا حضور دارد و تنها مربیانی که بدون تیم هستند این تیم را ندارند. شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت این تیم. علیرضا منصوریان و رضا عنایتی، منصوریانی که در استقلال و عنایتی نتایج خوبی کسب نکرده است، هنوز بلوغ لازم را برای حضور روی نیمکت استقلال کسب نکرده است.

نجات ساپینتو حداقل تا بازی با سپاهان

در این شرایط بحث برکناری ساپینتو تنها یک احتمال و شایعه رسانه ای است که به دلیل شکست آبی ها مقابل تراکتورسازی به وجود آمد اما نتیجه جلسه هیات مدیره مقابل هلدینگ کاملا مشخص است. و حفظ ساپینتو.

دیدگاهتان را بنویسید