آب پاک فرهاد مجیدی بر دستان فرزاد و استقلالی ها

آب پاک فرهاد مجیدی بر دستان فرزاد و استقلالی ها

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم استقلال و پیکان در هفته نهم لیگ برتر گفت: پیکان تیم جوان و کارآمدی است اما با توجه به اینکه در پنج هفته اخیر پنج تساوی داشته ایم چاره ای جز این نداریم. برای بردن و رفتن به زمین برای برد.” برای این کار باید هوشیار و تمرکز بالایی داشته باشیم.

وی درباره کیفیت زمین ورزشگاه دستگردی میزبان دیدار پیکان و استقلال و اینکه این دیدار از ابتدا قرار بود در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود، توضیح داد: من هیچ کدام از این زمین ها را ندیده ام و اطلاعی ندارم. کیفیت آن . .

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر احتیاط تیمش در این فصل برخلاف فصول گذشته و اینکه این موضوع چه ارتباطی با افکار گابریل پین و تاثیر او بر روی تیم دارد، گفت: با سلام و احترام خدمت شما عزیزان. با شما موافقم آماری که می بینید استقلالی ها در آن 8 یا 7 گل چند گل زده اند، فقط در بازی با صنعت نفت هفت هشت موقعیت گل ایجاد کردیم، فقط در دو بازی در تاریخ بازی کردیم. سیستم 3-3-4 با توجه به اینکه بازیکنان هجومی زیادی داریم بازی تهاجمی در دستور کار است بازی در سایر بازی ها اما باز هم توانستیم بازی را ببریم امیدوارم فردا این بدشانسی ها تمام شود و ما خواهد توانست در میدان پیروز شود.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر اتفاقاتی در قوه قضائیه افتاده است، به نظر شما دلیل استقلال اتفاقات داوری است یا کیفیت فنی تیم؟ مجیدی در پاسخ به این سوال گفت: در عرصه مربیگری دو کار انجام نمی دهم و داور و بازیکن را به خاطر نتیجه نگرفتن مقصر نمی دانم. من این دو کار را انجام نمی دهم. من به عنوان یک مدیر فنی تمام نتایج را به عهده می گیرم. این اولین بار نیست که بنیادی ما را در دربی قضاوت می کند. قبل از بازی هم گفتند که داور خوبی است. اگر اعتراض کردم به این دلیل بود که دیدم داور این صحنه را دید نه اینکه جرات پنالتی زدن را داشته باشم. مطمئن باشید اگر این صحنه در دقیقه 30 یا 50 اتفاق بیفتد، داور یک پنالتی اعلام می کند. با این حال من می گویم اگر استقلال کارساز نشد مسئولیت من است. به هیچ وجه نمی توان گفت قاضی باعث آن شده است و من این ادعا را رد می کنم و نمی پذیرم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش و همچنین وضعیت بابک مرادی گفت: غایب ما وریا گفوری است که به دلیل مصدومیت در تیم حضور ندارد. بابک مرادی یکی از بازیکنان خوب ماست و من او را خیلی دوست دارم اما نظم تیمی اولین چیزی است که در استقلال می خواهم. برادرم فرزاد با یک ربع تاخیر به تمرین آمد، دو هفته نگذاشتم به تمرین بیاید و 20 درصد جریمه اش کردم. ما از کسی تعریف نمی کنیم. بابک بازیکن خوبی است اما باید بداند که در تیم است. این بازیکن پس از صحبت با مدیرعامل به کمیته انضباطی می رود و سپس به تمرین می رود. نمی خواهم بگویم در تمرینات چه اتفاقی افتاد و این یک موضوع خانوادگی است. مرادی باید بداند در چه تیمی بازی می کند.

وی در پاسخ به این سوال که در غیاب گفوری کدام بازیکن جایگزین او می شود؟ وی افزود: به نکته خوبی اشاره کردید، وریا واقعا برای ما در بازی با پرسپولیس مفید است و با توجه به اینکه از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بود و مقابل صنعت نفت خیلی خوب بازی کرد، اما متاسفانه مصدوم شد و به دربی نرسید. ما بازیکنان جوانی داریم که می توانند جایگزین ورا شوند.

مجیدی در واکنش به اینکه بعد از 5 تساوی متوالی چقدر به نتیجه مقابل پیکان امیدوار بود، گفت: من به تک تک بازیکنانم اعتقاد دارم، تیمی که 8 هفته نباخت و 2 گل بزند و این گل ها در بازی نیست. ” و از ضربات آزاد تیم با کیفیت است. تمام تلاشم را می کنم تا استقلال را به کیفیتی که می خواهم برسانم و مطمئنم با این بازیکنان به این موضوع می رسیم.

دیدگاهتان را بنویسید