سلاح مخفی فرهاد مجیدی در دستان ساپینتو

سلاح مخفی فرهاد مجیدی در دستان ساپینتو

استقلال روز گذشته در شرایطی به مصاف ملوان رفت که ریکاردو ساپینتو تغییراتی در خط دفاع و حمله تیمش ایجاد کرده بود. صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در کنار خط دفاع قرار گرفتند و کوین یاماگا در پست جناح راست محمد محبی در حمله قرار داشت. این ایده برای باز کردن دروازه ملوان کارساز نبود، به خصوص با دفاع همه جانبه فارغ التحصیلان مازیار زارع و ریکاردو ساپینتو مجبور شد ایده تیمش را برای گلزنی در نیمه دوم تغییر دهد.

ارسال از کناره و حرکت به سمت دروازه تیم ملوان. امیر ارسلان مطهری به جایگاه اصلی خود بازگشت و دقایقی پس از این تعویض و گل ارسالی امیرارسلان مطهری، آرمان رمضانی به جمع تیم اضافه شد. روی پاس دقیق ابوالفضل جلالی که بارها این کار را در یک بازی انجام داده است، آرمان رمضانی در پست یا بهتر بگوییم مرکز مرگ خوب است و در نهایت با یک ضربه سر زیبا به پایان می رسد. در را به روی تیم سابق خود، ملوان باز کرد.

آرمان رمضانی روز گذشته بار دیگر ثابت کرد که بهترین بازیکن این سبک بازی است و قطعا می تواند در بازی های آینده نقطه کوری را در بازی استقلال باز کند. ملوان آخرین تیمی نخواهد بود که این سبک بازی را مقابل استقلال نشان می دهد. یعنی می توان آرمان رمضانی را به جمع آبی پوشان اضافه کرد و آن گل ها را تکرار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید