سلاح مخفی فرهاد مجیدی برای ملاقات نفت

سلاح مخفی فرهاد مجیدی برای ملاقات نفت

جعفر سلمانی مهاجم 25 ساله استقلال که اغلب به عنوان هافبک و وینگر چپ برای این تیم بازی کرده است، اوایل این فصل از باشگاه پورتیموننسه پرتغال به آبی ها پیوست.

این بازیکن 173 سانتی متری که در حال حاضر با 3 گل بعد از کوین یامگا با 6 گل بهترین گلزن استقلال است، رکورد گلزنی به آخرین حریف تیمش در دور اول را نیز دارد.

جعفر سلمانی با پیراهن تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه 35 بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل این دیدار را در لیگ برتر هجدهم به ثمر رساند. اگرچه این دیدار با تساوی به پایان رسید، اما این بازیکن خوزستانی که متولد شهرستان شادگان این استان است، قطعا در سفر به این منطقه و مقابل یکی از دو تیم طلایی خود، انگیزه خاص خود را برای گلزنی خواهد داشت. استان

سلمانی در این فصل لیگ برتر سه گل برای استقلال به ثمر رسانده که دو گل آن 3 امتیازی هوادار و سپاهان بوده و خودش 6 امتیاز برای آبی ها به ارمغان آورده است. گل دیگر این بازیکن در دیدار مقابل شهر هودرو به ثمر رسید که استقلال با نتیجه 3 بر صفر حریف مشهدی خود را شکست داد.

سلمانی در حال حاضر یکی از معدود بازیکنان شاگردان فرهاد مجیدی است که در هر 14 بازی قبلی این تیم به میدان رفته و 1191 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است. سلمانی تنها پنجاه و شش دقیقه از سیاوس یزدانی که بیشترین دقایق بازی را برای استقلال در اختیار دارد، فاصله دارد و این نشان می دهد که سرمربی تیمش به او و بازی اش اعتماد خاصی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید