سلاح مخفی گل محمدی و پرسپولیس مقابل استقلال

سلاح مخفی گل محمدی و پرسپولیس مقابل استقلال

یحیی گل محمدی با وجود داشتن 4 مهاجم و گلزن سرشناس و با توجه به عطش زیادی که برای به خدمت گرفتن مهاجم پنجم (الکثیر) وجود دارد، باز هم تیمش را با یک مهاجم وارد زمین کرد و اگر موفق به گلزنی نشد، از یک دقیقه به میدان رفت. 70 به بعد با دو مهاجم بازی کرد.

تنها بازی که پرسپولیس از ابتدای نیمه دوم بیرون می آمد و با دو مهاجم بازی می کرد و هافبک دفاعی بیرون می آورد، به بازی پرسپولیس و مس در هفته یازدهم و آخرین بازی قرمزها قبل از تعطیلات برمی گردد. یحیی به دلیل ویروس کرونا روی نیمکت نبود و اسمار ویرا هدایت قرمزها را برعهده داشت!

بنابراین با توجه به اینکه پرسپولیس در دیدار با تیم های انتهای جدولی مانند ملوان و مس کرمان در تهران با یک مهاجم به میدان رفت، بدون شک در دربی با همین ترکیب بازی خواهد کرد و از یک مهاجم استفاده خواهد کرد. از شیخ و لوکادیا به میدان فرستاده می شود که احتمالاً لوکادیا خواهد بود.

اما رقم مورد نظر او برای مهاجم مکمل به احتمال زیاد امید عالیشاه خواهد بود. هافبک باتجربه قرمزها که چندین هفته از رقابت های لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داده است، احتمالا نقشی تعیین کننده در دربی خواهد داشت.

او که سابقه گلزنی به استقلال را در کارنامه خود دارد، با قرار گرفتن در کنار لوکادیا و استفاده از سرعت و دوندگی بالای خود، مهمترین عامل فشار یحیی بر روی خط دفاعی استقلال خواهد بود، بنابراین مدافعان استقلال کمتر موفق به بازی از زمین خواهند شد. رشته خودشان بنابراین عالیشاه در تمرینات پیش رو و تا روز بازی با استقلال باید به بالاترین سطح آمادگی برسد و برای تحقق ایده های یحیی کاملا آماده در ترکیب اصلی قرمزها ظاهر شود.

دیدگاهتان را بنویسید