سلاح مخفی کی روش; پرسپولیس جذاب

سلاح مخفی کی روش;  پرسپولیس جذاب

محمدحسین کنعانی زادگان یکی از اسطوره های فوتبال ایران است که در لیگ ستارگان قطر و تیم الاهلی حضور دارد. این مدافع که در لیست کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پرتغال برای جام ملت های آسیا 2019 امارات حضور داشت، پس از جدایی از تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ به عنوان بازیکن دائمی دعوت شد.

بازگشت پرتغالی او را دوباره در فهرست سفرهای جام جهانی قرار می دهد. بازیکنی که این فصل را پر هیاهو شروع کرد و توانست در 7 بازی تیمش در لیگ ستارگان 4 گل به ثمر برساند که 4 گل هر چند سه گل از روی پنالتی و یک گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید اما حالا او هفتمین گلزن برتر لیگ قطر تا اینجای کار. آماری که پرتغالی ها را به درخشش مدافع فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر امیدوار کرده است.

جام جهانی 2022 کمتر از دو ماه دیگر به میزبانی قطر برگزار می شود. مسابقات ویژه ای که به دلیل زمان مسابقه و آب و هوای محل برگزاری از تابستان به پاییز منتقل شده اند. از این رو کشورهایی مانند ایران که در تیم های باشگاهی قطر بازیکن دارند از مزیت بسیار خوبی برخوردارند، همانطور که گفته شد بازیکنان با آب و هوای خاص قطر آشنا هستند و این باعث برتری نسبی آنها نسبت به سایر تیم های شرکت کننده به ویژه تیم های اروپایی که از آب و هوای سرد سبز می آیند، می باشد. با توجه به اینکه تیم زیر نظر کی روش به دلیل حضور لژیونرها در تیم های باشگاهی قطر از این فرصت برخوردار است به دمای نسبتا معتدل قطر در آن زمان.

البته باید منتظر ماند و دید چند نفر از لژیونرهای کشورمان که در این کشور بازی می کنند در لیست نهایی آقای گل انتخاب خواهند شد. CQ برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان. باید دید کنعانی زادگان تا قبل از شروع جام جهانی چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید