آخرین اقدامات افراد مشهور در حافظه تاریخی مردم باقی مانده است


ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900614

سجاد منصوری گفت: اینکه یک هنرمند یا ورزشکار به دلیل حادثه ای که هنوز مشخص نشده است می خواهد مردم را به تخریب زیرساخت های شهری و اموال عمومی تشویق کند، این اقدامات درست و قابل قبول نیست و این مشکلات در حافظه تاریخی مردم وجود دارد. این کشور می ماند و این افراد با این اقدامات موقعیت سابق خود را از دست می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد منصوری در گفتگو با را آرمان; وی با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور و تشویق برخی سلبریتی ها به اقدام علیه کشور گفت: اگر هنرمندان و ورزشکاران این کشور به جایی رسیده اند به خاطر نظام، قوانین و مقررات این کشور و نظام است. تشویق و حمایت این افراد باعث شد این افراد به این جایگاه برسند.

این نمایشنامه نویس و کارگردان کرمانی ادامه داد: اینکه یک هنرمند یا ورزشکار به دلیل حادثه ای که هنوز مشخص نشده است می خواهد مردم را به تخریب زیرساخت های شهری و اموال عمومی تشویق کند، این اقدامات درست و پسندیده نیست و این مشکلات در حافظه تاریخی شهر باقی مانده است. مردم این کشور و این افراد با این اقدامات موقعیت سابق خود را از دست می دهند.

وی با بیان اینکه درست است که این جریانات و اغتشاشات هزینه زیادی داشته است، گفت: اما به بسیاری از مردمی که در کشور زندگی می کنند می آموزد که در همه جای دنیا قوانینی وجود دارد، وی گفت: ما شاهد بودیم افرادی که در انگلیس تجمع کردند و علیه ایران شعار دادند که پلیس انگلیس چگونه با آنها برخورد کرد، کردها، بنابراین قوانین کشورها برای مردم هر کشور محترم است.

منصوری تصریح کرد: اینکه برخی خارجی ها بخواهند ما را به تخریب شهرهایمان تجویز و تشویق کنند کار درستی نیست و ماهیت این افراد برای مردم مشخص شده که بحث و دغدغه این افراد حجاب نیست و فقط به دنبال تخریب هستند. دولت و دولت جدید در کشور بسازند و این افراد با این بینش و فکر به دنبال براندازی نظام هستند و در این شرایط مردم باید آگاه و هوشمند باشند.

این نمایشنامه نویس و کارگردان کرمانی تصریح کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که راه حل آن گفتگوی آرام است. حل مشکلات مثل این نیست که مردم به خیابان ها بیایند و به مردم صدمه بزنند. بنابراین این جلسات نشان می دهد که رهبری به دنبال آسیب رساندن به جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های فرهنگی و آموزشی کمتر بوده و صدا و سیما برای ایجاد برنامه هایی برای اطلاع رسانی بیشتر به مردم خوب عمل نکرده است، گفت: اخیرا در رویدادهایی که بیشتر افراد دهه 70 و 80 حضور داشتند، افرادی که در دو سال اخیر بیشتر سرگرمی و زندگی خود را در فضای مجازی سپری کرده اند و متولیان فرهنگی کشور به این فضا و عملکرد توجهی ندارند.

منصوری با بیان اینکه این کشور صاحب دارد و مردم با همدلی و هوشیاری کنار هم هستند، خاطرنشان کرد: متولیان فرهنگی و اقتصادی باید برای کمک به مردم و کاهش مشکلات وارد عمل شوند و به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید