آخرین بار برای بارگذاری مقالات ارزشیابی معلم

آخرین بار برای بارگذاری مقالات ارزشیابی معلم

نشست مدیرکل آموزش و پرورش با شورای معاونت های نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قزوین عصر امروز با تاکید بر اجرای طرح نظام ارزشیابی معلمان در اتاق جلسات اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد. استان.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه بر لزوم بارگذاری هر چه سریعتر مدارک مورد نیاز برای ارزشیابی تاکید کرد و اظهار داشت: معلمانی که تا امروز مدارک ارزشیابی خود را بارگذاری نکرده و یا این مدارک را بررسی نکرده اند، فقط تا روز دوشنبه 18 آبان ماه جاری می باشد. . آنها برای این کار وقت دارند.

نقی سیاهکالی مرادی افزود: در صورتی که این مدارک تا روز دوشنبه بارگذاری یا تایید نشود، معلمان از مزایای طرح رتبه بندی محروم می شوند و حداقل رتبه برای آنها اعمال می شود. رتبه اول

وی ادامه داد: همچنین مدیران مدارس باید در اسرع وقت کد تایید مدارک را وارد سامانه کرده و مراحل ارزشیابی معلمان خود را تکمیل کنند و مرحله ارزشیابی رتبه بندی نیز تا 31 آبان ماه یعنی پس از حدود 2 هفته تکمیل و تکمیل شود.

سیاهکالی مرادی با اشاره به لزوم نظارت مدیران نواحی و آموزش و پرورش در نحوه ارزیابی مدارک رتبه بندی تصریح کرد: مدیران نواحی و نواحی موظفند مدارک مذکور را با دقت و سرعت مورد ارزیابی قرار دهند تا انصاف برای همه همکاران برقرار و از آن جلوگیری شود. تخلف معلمان ما گرفته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید