مقالات لانه جاسوسی در کتابهای درسی دانش آموزی + مقالات


ساعت: 17:36
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910690

در حال حاضر 13 جلد کتاب درسی در مقاطع مختلف تحصیلی و در 22 مورد به موضوع اسناد جاسوسی می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «محتوای کتاب‌های درسی باید کاربردی و متناسب با رشد تفکر شناختی دانش‌آموزان و رساندن آن‌ها به بلوغ سیاسی باشد. گنجاندن سرفصل های اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی که از الزامات ضروری مقام معظم رهبری است، کودکان را با منطق و چرایی بد بودن آمریکا و بدی های آن آشنا می کند.

کتاب‌های درسی ما باید مملو از کدهایی باشد که دانش‌آموزان را برای درک منطق جمهوری اسلامی برای عملکردش مدت‌ها به فکر فرو برد. به جای رزرو بی مورد، بهتر است برای آشنایی دانش آموزان با بسیاری از حقایق، فضایی را برای استفاده از موضوعات مقالات لانه جاسوسی در کتاب های درسی باز بگذارید.

اما آیا به این موضوع رسیدگی شده است؟ به گفته رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش، هم اکنون در 13 جلد کتاب درسی مقاطع مختلف تحصیلی، موضوع اسناد جاسوسی در 22 مورد در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی لطیفی در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، دفاتر مؤلف سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بلافاصله نشست های تخصصی در موضوع گنجاندن اسناد جاسوسی در کتب درسی برجسته و اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: اگرچه تاکنون و در سال تحصیلی جاری بخشی از این اسناد در کتاب های درسی مقاطع و رشته های مختلف تبیین شده است، اما با انتشار بیشتر این اسناد و تحلیل جامع آن، فلسفه استکبار ستیزی ریشه کن می شود. در کتب درسی می دانیم که موضوع سر جای خود رها شده است و با برگزاری جلسات تخصصی سعی بر این است که با رعایت نکات استاندارد علمی و آموزشی و همچنین مکان مناسبی برای اخذ مدارک بیشتر در مورد لانه جاسوسی گام برداریم. .

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید