آخرین فرصت علی فتح الله زاده برای جلوگیری از یک فاجعه

آخرین فرصت علی فتح الله زاده برای جلوگیری از یک فاجعه

تمدید منابع مالی برای پرداخت بدهی استراماچونی، باشگاه استقلال را به روز آخر کشاند و حالا مدیران باشگاه حتی کمتر از 24 ساعت فرصت دارند تا این بدهی سنگین را که حدود 100 میلیارد تومان است، پرداخت کنند.

جلسات مدیران باشگاه استقلال با نهادهای مختلف بعد از حمله همراه اول نتیجه ای نداشت. البته گفته می شود اسپانسر آبی ها قصد پرداخت این پول را دارد اما هنوز طرفین بر سر زمان پرداخت پول به توافق نرسیده اند. با توجه به اینکه باشگاه استقلال فقط تا 21 فروردین ماه فرصت دارد با استراماچونی و پادوانی تسویه حساب کند، در صورت پرداخت مبلغ درخواستی استقلال تا امروز، می توان امیدوار بود تا 48 ساعت آینده تاییدیه پرداخت به فیفا و AFC ارائه شود. در غیر این صورت با توجه به اینکه انتقال پول به دلیل تحریم ها زمان بر است، ممکن است باشگاه استقلال نتواند مدارک لازم برای اخذ مجوز حرفه ای را به موقع ارائه کند و این یعنی خداحافظی آبی ها از لیگ قهرمانان آسیا!

مدیران باشگاه استقلال اما در ساعات باقیمانده تا امروز در تلاش هستند تا مشکل مالی موجود را به طرق مختلف حل کنند. با وجود شرایط بغرنج فعلی، تا عصر امروز خبرهای خوبی به گوش هواداران استقلال می رسد.

برخلاف انتشار برخی اخبار، بدهی های دیگری مانند پول سانتاکلرا و شباب الاهلی، مطالبات یمگا و … در حال حاضر تهدیدی برای باشگاه استقلال نیست و پرونده آنها به مجوز حرفه ای امسال مربوط نمی شود. .

همچنین با پیگیری های انجام شده مشخص شد که شریک اول هیچ شرطی برای پرداخت پول و آزادی مدیران باشگاه نداشته است.

باشگاه استقلال پیش از این مجوزهای لازم را گرفته بود و توانسته بود حدود 90 میلیارد از 120 میلیارد سپرده ای را که در دولت قبل برای اخذ وام و پرداخت بدهی استراماچونی به بانک داده شده بود برداشت کند اما این پول صرف پرداخت مطالبات شد. اعضای تیم..

دیدگاهتان را بنویسید