پایان فرصت فتح الله زاده; استقلال بدهی را پرداخت نکرد

پایان فرصت فتح الله زاده;  استقلال بدهی را پرداخت نکرد

کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه‌ها پیش در نامه‌ای از تمامی فدراسیون‌های ملی خواست تا به باشگاه‌های خود بگویند تا 9 اسفندماه که امروز است، تعهدات مالی داخلی و خارجی خود را پرداخت کنند وگرنه مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا لغو می‌شود. تایید نخواهد شد.

فیفا برای پرداخت بدهی استراماکونی به استقلال تا پایان فروردین مهلت داد و اعلام کرد که اگر این کار را نکند در اولین قدم یک پنجره را از دست خواهد داد. اما در این مورد موضوع گرفتن مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیاست که امروز را آخرین فرصت برای تمام تیم ها برای تسویه بدهی تعیین کرده بود.

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در تشریح این موضوع گفت: باشگاه استقلال از راهکارهای قانونی استفاده می کند تا در روزهای آینده فرصت پرداخت مطالبات را داشته باشد ضمن اینکه مدیر عامل باشگاه نیز نامه ای به این باشگاه ارسال کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیح داد که پرونده استراماچونی برای پرداخت مطالبات او در حال رسیدگی است، با توجه به اینکه اواخر ماه مارس و تعطیلات است، اگر امکان دارد فرصت دیگری از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت مطالبات استراماچونی گرفته شود، توضیح مختصری که باید ارائه می شد.”

جالب اینجاست که فایل های آپلود شده در سایت لایسنس حرفه ای توسط یک شرکت آلمانی در حال بررسی است و بعید است مهلت پرداخت بدهی را تمدید کند و به نظر می رسد استقلال در سال جدید شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت. به خوبی می دانیم که آلمان به نظم و انضباط کاری در دنیا شناخته شده است و بعید است که استقلال دوباره شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد.

رئیس سازمان خصوصی سازی ماه ها پیش در این باره هشدار داده بود. قربان زاده در تاپ فوتبال گفت که اگر تا 20 فروردین پول استراماچونی را پرداخت نکند، استقلال از حضور در آسیا محروم می شود. او مدعی است باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی از آنها پول گرفته اما این پول جای دیگری خرج شده است!

دیدگاهتان را بنویسید