فتح الله زاده دروغ می گوید، می دانست استقلال بدهی دارد

فتح الله زاده دروغ می گوید، می دانست استقلال بدهی دارد

حسین فرزامی بازیکن و مدیر باشگاه استقلال در خصوص اظهارات اخیر فتح الله زاده مبنی بر بی اطلاعی وی از شرایط بد مالی باشگاه استقلال بیانیه ای صادر کرد.

آخرین صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال را شنیدید که می گفت نمی دانستم باشگاه پولی در حسابش نیست؟

اینها بهانه است! او قطعاً می دانست که وضعیت باشگاه چگونه است. چنین سخنانی از فتح الله زاده قابل قبول نیست. قبلا هم گفتم که می دانست و با پای خودش در چاه افتاد. الان داره دروغ میگه

چرا باید چنین سخنانی بگوید؟

تا به نوعی وضعیت فعلی باشگاه را توجیه کند. من معتقدم یک سری مسائل دیگر در پشت صحنه وجود دارد که باید از طریق وزارت ورزش به آنها رسیدگی شود. او قطعا در همه مسائل با وزارت ورزش موافق بود و اگر امروز بگوید بدهی داریم و پول نداریم، از قبل می دانسته است.

به نظر شما فتح الله زاده چگونه می تواند این بدهی ها را تسویه کند؟

ما باید بگذاریم آنها خودشان تصمیم بگیرند و اکنون صحبت در مورد آن بی فایده است. چرا که از طرفی بازیکنان تقاضای زیادی دارند و البته بدهی های خارجی هم دارد.

با توجه به شرایط بد مالی باشگاه، چرا فتح الله زاده با مدیرعاملی این باشگاه موافقت کرد؟

زیرا این مردان قدرت را دوست دارند و نام و تصویر خود را در رسانه ها می خواهند. باید از او بپرسید واقعاً وضعیت استقلال را نمی دانستید؟ حتی اگر تا امروز هم چیزی نمی گفت، می خواست جایگاه خود را به عنوان مدیرعامل تقویت کند.

اخیرا شایعه ای مبنی بر استعفای فتح الله زاده مطرح شده بود. به نظر شما در این شرایط چنین کاری انجام می دهد؟

خیلی بعید است او دوست دارد دیده شود. او می خواهد مردم درباره او صحبت کنند و در اخبار حضور داشته باشند. اما باز هم می گویم که فتح الله زاده 100 درصد مقصر نیست. فدراسیون و وزارت ورزش هم باید به درستی به شرایط باشگاه استقلال نگاه کنند و این باشگاه را تنها نگذارند.

با توجه به دربی پیش رو، این تنش های مدیریتی و مشکلات مالی چه تاثیری روی بازیکنان این تیم خواهد داشت؟

قطعا روی تیم تاثیر می گذارد و دل بازیکنان را خالی می کند. فتح الله زاده در این شرایط نباید صدای خود را در مورد این مسائل بلند کند. اگر واقعاً ادعا می کرد که استقلالی است، تحت هیچ شرایطی نباید این مسائل را مخفی نگه می داشت. حالا با گفتن این حرف ها شما همین الان با من حرف می زنید، دیگران هم دارند حرف می زنند و موضوع هر روز بزرگتر و بزرگتر می شود. بی پولی دغدغه همیشگی استقلال است، فتح الله زاده نباید این موضوع را آنقدر برای بازیکنان این تیم عجیب و پیچیده می کرد که روحیه کلی تیم را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید