فتح الله زاده کار سختی در استقلال دارد

پیمان صاحب جامی پیشکسوت تیم استقلال در این خصوص گفت: عملکرد فنی آجورلو در این یک سال ستودنی بوده است. به یاد داریم که فصل گذشته یکی از بهترین و بی سر و صداترین قهرمانی های تاریخ استقلال رقم خورد و در ادامه این مسیر، این تیم هم اکنون در صدر جدول فصل جاری قرار دارد. عملکرد خوب آجورلو و این آمار کار را برای سرمربی بعدی سخت می کند. چون توقعات از این تیم بسیار بالاست.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: البته بزرگترین مزیت فتح الله زاده این است که به دلیل سابقه مدیریتی چندین ساله در این باشگاه، آشنایی کاملی با جو آن دارد و با آگاهی کامل از شرایط و آشنایی با محیط، اقدام کرده است. بر این مسئولیت سخت و حثیر پذیرفت. این عدد امیدوار است آبی پوشان بتوانند موفقیت فصل گذشته را در این فصل تکرار کنند.

این کارشناس فوتبال همچنین گفت: جدای از تغییرات مدیریتی که رخ داد، تیم در شرایط فنی خوبی قرار دارد اما باید بپذیریم که این شرایط خوب برای تکرار قهرمانی کافی نیست و باید شرایط فنی بهتر از آن باشد. برخی نتایج و پیروزی های استقلال جزئی و آزمایشی بود. برخی از بردها در شرایطی به دست آمد که هر یک از دو امتیاز در این بازی ثبت می شد. از این رو ساپینتو باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا با چندین پیروزی متوالی و قدرتمند برای تیم تحت هدایت خود، شرایط را در بالای جدول تثبیت کند.

صاحب جامی درباره دیدار این هفته استقلال مقابل آلومینیوم گفت: اگر به جدول و شرایط آلومینیوم در آن نگاه کنید، متوجه زحمات آبی ها در این دیدار خواهید شد. آمار آنقدر واضح است که نیازی به متخصص ندارند. آراکی ها فقط به دنبال کسب امتیاز از هر بازی فوتبال داخل سالن هستند. آنها نمی خواهند گل بزنند و کار خود را بر گل نخوردن قرار می دهند. به همین دلیل است که تمام دیدارهای آنها بدون گل به پایان می رسد. استقلالی ها اگر می خواهند در این بازی پیروز شوند باید توانایی استفاده از تاکتیک های مختلف را داشته باشند.

وی افزود: پیروزی در این دیدار برای استقلال بسیار مهم است و آنها باید در هفته دهم 3 امتیاز کامل کسب کنند. سرنوشت ساپینتو و تیمش برنده این بازی است و باید برتری خود را به میهمان خود دیکته کنند.

دیدگاهتان را بنویسید