آخرین قوانین و مقررات داوری کشتی برای افراد آزاد را توضیح دهید


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818503

محمد ابراهیم امامی که در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشت آخرین قوانین و مقررات داور جهانی کشتی را برای آنها تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در ادامه اردوی خود برای حضور در مسابقات آتی از جمله مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان صبح امروز در جریان آخرین قوانین و مقررات کشتی جهان قرار گرفتند.

محمدابراهیم امامی داور طراز اول بین المللی و مشاور رئیس فدراسیون کشتی که برای تشریح این قوانین و مقررات در اردوی تیم ملی حاضر می شود در این کلاس آموزشی گفت: با توجه به اینکه قوانین اتحادیه جهانی در کشتی در 2022 تغییراتی ایجاد شد، مجبور شدیم در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنیم تا آخرین قوانین و مقررات داور جهانی کشتی را توضیح دهیم.

وی در خصوص مباحث مطرح شده در این کلاس گفت: تشریح مواردی مانند فرار از تشک در شرایط مختلف، فرار هوادار، جرایم پاره وقت، اخطارها و نکات نحوه راه اندازی مجدد کشتی در زمین و هرگونه غرق شدن کشتی برای تیم ملی آزاد. . شد.

عیامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی حدود 3 هفته دیگر در رقابت های کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد، توضیح این قوانین برای آنها و کادر فنی بسیار مفید خواهد بود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید