آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد / احتمال مسدود شدن کدام محورها وجود دارد؟

زمان: 13:17
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800389

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت محورهای ارتباطی استان را تشریح و از احتمال مسدود شدن برخی از آنها در امشب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاراملا جانی پور در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان گفت: تمامی محورهای مواصلاتی اصلی استان باز است و هیچ گونه مسدودی در این محورها گزارش نشده است.

وی گفت: در محورهای یاسوج – بابامیدان، یاسوج – شیراز، یاسوج – سمیرم و همچنین محورهای یاسوج – کاکان و مارگون بارش برف و باران گزارش شده که همگی باز و تردد در آنها ادامه دارد.

جانی پور با اشاره به اینکه در استان یک محور نیمه بسته وجود دارد، افزود: محورهای سادات، یوهان و سرفاریاب نیمه بسته است و تردد با مشکل مواجه است. نیروهای راهداری با توجه به اینکه شدت بارندگی در نوبت عصر می توانند این مسیر را مسدود کنند، مسیر را به طور کامل باز می کنند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه محور پاتاوه – دهدشت تاکنون مسدود نشده و تردد در حال انجام است، ادامه داد: در مناطق روستایی بارش برف گزارش شده اما همچنان گزارش ها حاکی از عدم مسدود بودن چندین راه روستایی است. مسدود شده ارائه شده است.

وی ادامه داد: اما با شروع بارش برف بسیاری از راه های روستایی مسدود و با مشکل تردد مواجه می شود. راه های روستایی که بیشترین آسیب را دیده اند در سیلاب های مارگون، زیلایی، تمنک، پولا، کلوار و رودریش که معمولاً با بارش برف مشکل دارند، در شهرستان چرام تسوج مسدود می شود و سادات امامزاده علی و جوهون مسدود هستند.

جانی پور با بیان اینکه امشب شاهد بارش برف در استان خواهیم بود، گفت: راهداری آماده بازگشایی راه ها است هرچند تجهیزات و ماشین آلات ما فرسوده است اما راهداران استان تمام تلاش خود را برای بازگشایی راه ها انجام می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید