افزایش 59 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 16:47
تاریخ انتشار: 1401/01/12
کد خبر: 1818873

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 59 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد تا 13 فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ ویسی پور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته و از 16 اسفند لغایت 1400 تردد 80 درصد افزایش داشت. فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد افزایش تردد داشته است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه در شرایط فعلی موج بازگشت مسافران نوروزی را داریم، گفت: عده ای در روز 13 فروردین و روز طبیعت برمی گردند و به دلیل مسافت و خستگی رانندگان باید استراحت کنند و از عجله پرهیز کنند. و سرعت ببخشید

وی با بیان اینکه در روز طبیعت اقدامات ویژه ای از سوی پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی انجام می شود، افزود: در روز طبیعت کامیون ها و کامیون های دارای مسافر در محدوده بار مجاز به تردد در شریان های اصلی نیستند و عودت داده می شود. . “

سرهنگ ویسی پور افزود: سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی در هنگام استفاده از تلفن همراه و عدم سوء استفاده از تخلفات منجر به تصادفات می شود که هر راننده دو مورد از این تخلفات را مرتکب می شود. علاوه بر اجرای قانون، ساعت ماشین او قفل است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه گفت: در روز طبیعت بستن کمربند ایمنی برای همه سرنشینان خودرو الزامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید