کدام محورهای کهگیلویه و بویراحمد مسدود است


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910104

مدیرکل مدیریت بحران استان آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد و اقدامات پیش بینی شده برای بحران های پیش رو را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس وی در خصوص وضعیت ترافیکی راه های مواصلاتی استان و همچنین اقدامات لازم برای مقابله با بحران های احتمالی ناشی از بارندگی، گفت: راه های بین شهری و روستایی باز است اما برخی از پل ها آسیب دیده و ترددهای موقت در حال انجام است. در نزدیکی آنها برای تعمیر آنها

نیک روز با بیان اینکه پل تنگ چویل در ولسوالی دیشموک بر اثر بارندگی ها فرو ریخته است، اما گذرگاه به طور موقت در نزدیکی آن ادامه دارد و گفت: جاده سیشاد به پادنا در سمت استان های کوگیلویه و بویراحمد باز اما در سمیرم بسته است. و توصیه می شود در فصول بارندگی به دلیل کوهستانی بودن این مسیر را طی نکنید.

وی به برنامه های ستاد بحران برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی اشاره کرد و گفت: ستاد بحران استان تشکیل و مصوباتی در این ستاد نیز برای مصالح مختلف از جمله لایروبی رودخانه، لایروبی توده های شهری توسط شهرداری صورت گرفت. و لایروبی توده های روستایی توسط روستاییان.تصمیم گرفته می شود.

نیک روز در ادامه به وظایف راهداری پرداخت و گفت: راهداری آمادگی دارد در صورت بارش برف و یخبندان و هر نوع انسداد راه ها را نمک پاشی و بازگشایی کند.

وی افزود: با وجود اینکه کمبود تجهیزات و ماشین آلات سنگین در استان وجود دارد اما با تلاش های صورت گرفته سعی شده در زمان بارندگی ها و بسته شدن جاده همشکلات آنها را تامین کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید