آخرین پاسخ هافبک تیم ملی به درخواست مدیران پرسپولیس

آخرین پاسخ هافبک تیم ملی به درخواست مدیران پرسپولیس

شاید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصورش را هم نمی کرد که تمدید قرارداد بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی تا این حد سخت باشد. رضا درویش در حاشیه دیدار پیشکسوتان پرسپولیس با رئیس سازمان خصوصی سازی در جمع خبرنگاران از مذاکره با بازیکنانی که یحیی گل محمدی در حال بررسی تمدید قراردادش هستند، گفت و گفت که شرایطی را برای باشگاه تعیین کرده اند. اگر نیاز به تمدید باشد، ما کار خود را انجام می دهیم. “تا کنون هیچ کس نتوانسته است راه حل کامل را ارسال کند، که عجیب نیست.”

درویش فکر نمی کرد مهدی ترابی پس از حادثه تابستان گذشته و سفر به قطر و سپس تبعید از آن کشور، شرط جدیدی بگذارد و به درخواست قدیمی یک میلیارد و 400 میلیون تومانی خود از مدیریت سابق پرسپولیس پایان دهد. اما شاید جالب تر از شماره 9 آخرین پاسخ میلاد سرلک به مدیران باشگاه پرسپولیس این بود: «نه تمدید نمی کنم! می خواهم فصل آینده در خارج از کشور بازی کنم و لژیونر شوم و…

میلاد سرلک احتمالا به دلیل علاقه دراگان اسکوچیچ به سبک بازی خود فکر می کند به جام جهانی قطر سفر خواهد کرد. او همچنین امیدوار است در جام جهانی 2022 بازی کند و توجه تیم های اروپایی یا حداقل کشورهای حاشیه خلیج فارس (بخوانید قطر و امارات) را به خود جلب کند. از این رو بدون هیچ چک و شرط بندی به مدیران باشگاه پیام داد که قصد تمدید قرارداد با پرسپولیس را ندارد و می خواهد لژیونر شود.

این در حالی است که میلاد سرلک با بازی در پرسپولیس موفق شد بیشتر در فوتبال ایران حضور داشته باشد و به دلیل درخشش در همین تیم به تیم ملی دعوت شد.

از نظر یحیی گل محمدی هم پیراهن شماره 10 پرسپولیس به میلاد سرلک رسید که در گذشته اسطوره هایی چون علی دایی و زنده یاد همایون بهزادی را در این تیم به تن می کرد.

با این حال میلاد سرلک هنوز قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید نکرده است. البته شنیده ایم که احتمال تمدید شماره 10 با پرسپولیس وجود دارد اما او در قرارداد جدیدش بندی قرار می دهد تا زمانی که پیشنهاد شخص دیگری رسید جدا شود و با پرداخت مبلغی ناچیز برود!

دیدگاهتان را بنویسید