آرش رضاوند از عملکرد خود در استقلال دفاع کرد

آرش رضاوند از عملکرد خود در استقلال دفاع کرد

رضاوند ابتدا در مورد تیمشان گفت: شرایط تیم ما خوب بود و طبق برنامه ادامه دادیم و توانستیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و یک هفته زودتر صعود خود را قطعی کنیم. باید شرایطی را فراهم کنیم تا بتوانیم از مراحل حذفی خارج شویم.

رسوند ادامه داد: فولاد یکی از تیم های خوب است و از نظر مدیریتی، امکانات و زمین ساختار بسیار خوبی دارد و در کنار آن آقای جواد کمک زیادی به ما کرد و خوشحالم که موفق شدم. آنچه کارکنان و مجتمع فولاد اینجا می خواستند.

او با فشار بر استقلال گفت: من این را قبول دارم و فوتبال یک مبارزه است. شرایط استقلال در نیم فصل اول آنطور که باید نبود و به جایی رفتم که توانستم توانایی هایم را ثابت کنم. فولاد یک تیم آسیایی بود و من توانستم خودم را نشان دهم. من 6 یا 7 بازی در استقلال انجام دادم، یعنی این به این معنا نبود که نیم فصل در استقلال بازی کردم و عملکردم خوب نبود. من تعداد کمی بازی کردم و امسال تغییرات در تیم ما در استقلال خیلی زیاد بود و ده، دوازده بازیکن اصلی ما رفتند و کمی زمان می برد تا با هم تیمی هایم هماهنگ کنم و شاید یکی از عوامل این باشد.

فکر می کنم تیم استراماچونی یکی از فنی ترین تیم های گروه بود. به هشت گل آنها نگاه نکنید، چون سه روز پیش از شباب الاهلی یک امتیاز جلو افتادند و در آخرین لحظه گل خوردند. تیم های قطری معمولا در فاز دفاعی ضعیف تر هستند و با دریافت دو گل بازی را از دست می دهند. الغرافه فاز تهاجمی بسیار قوی دارد اما دفاع محلی او ضعیف تر است.

وی در خصوص شباب الاهلی و بازی نکردن دو بازیکن ایرانی گفت: این تیم بسیار قدرتمندتر است و در هر دو فاز دفاعی و هجومی تیم بسیار خوبی است. همانطور که می بینید گائدی و احمد کمتر می توانند در این تیم خوب بازی کنند. به نظر من در توانایی های مهدی و احمد شکی نیست اما آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و سرمربی هم دست به تغییر است. برای مهدی قائدی هم می توانم بگویم که پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم به فوتبال اروپا برود.

رضاوند به بازیکنان فولاد برای بازی با سیستم های مختلف گفت: فولاد مجموعه ای از کادرفنی و بازیکنان خوب است و ما در تیم آقای جواد هستیم. ما همه با هم دفاع می کنیم و حمله می کنیم و به همین دلیل گل های کمتری می زنیم. در نیم فصل با اضافه شدن حلعتبری، شیری و … تیم کاملتر شد و موفق شد به موفقیت دست پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید