آرش رضاوند دوباره استقلالی می شود؟

آرش رضاوند دوباره استقلالی می شود؟

آرش رضاوند پس از کنار گذاشته شدن از استقلال و پیوستن به فولاد خوزستان روزهای خوبی را با تیم جدیدش سپری کرد. او اگرچه در فضای جدیدی قرار گرفت اما خیلی زود به تیم فولاد تبدیل شد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بود. رسوند در دیدار مقابل سپاهان نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و یکی از گل های فولاد را در آن دیدار به ثمر رساند. پیروزی شاگردان جواد نکونام در این بازی بهانه ای شد تا دقایقی با رضاوند گفت و گو کنیم و او به سوالات همشهری ورزشی پاسخ داد.

فکر می کردی با 3 گل بتوانی سپاهان را شکست بدهی؟

فکر می کنم خوب بازی کردیم و کسانی که این بازی را دیدند لذت بردند. سپاهان واقعا تیم با کیفیت و با استعدادی است و می دانستیم بازی سختی داریم. به هر حال فوتبال همین است و وقتی تمرکز نداشته باشید در نهایت اشتباه می کنید و شکست می خورید. البته برعکس هم هست.

این یکی از بهترین بازی های فولاد فصل بود، اینطور نیست؟

بله، ما با تمرکز بالایی بازی کردیم و انرژی و انگیزه خوبی برای این دیدار داشتیم. وقتی از جام باشگاه ها برگشتیم خستگی ناشی از حضور در این مسابقات و همچنین تنش در مسابقات لیگ برتر تیم ما را خسته کرد اما برای بازی با سپاهان بیشتر استراحت کردیم و لحظات خوبی را برای آماده شدن برای این دیدار سپری کردیم. تو خدا بازی خوبیه ما هم همین کار را کردیم و با این برد هواداران فولاد را خوشحال کردیم
ما آن را انجام دادیم.

برای کسب عنوان چهارم رقابت تنگاتنگی با گلگوتا دارید. فکر می کنید بتوانید این عنوان را کسب کنید؟

ما دوست داریم بهترین رتبه ممکن را بگیریم که همان رتبه است. امیدوارم در بازی آخر هم نتیجه خوبی بگیریم.

بعد از اینکه من از استقلال جدا شدم و به فولاد پیوستم، در این تیم خوب درخشیدی. به نظر می رسد شما از این انتخاب کاملا راضی هستید.

خدا را شکر در نیمه دوم شرایط خوبی داشتم و البته موفقیت تیم از هر چیزی مهمتر است. فولاد هم جایگاه بهتری نسبت به نیم فصل پیدا کرد و این حاصل تلاش کل مجموعه فولاد است. وقتی تیم خوب باشد، عملکرد بازیکن قابل مشاهده است.

مثل اینکه از زمان حضور در فولاد در چندین نشریه بازی کرده اید، درست است؟

بله، قبلا در پست هافبک پشت مهاجم بازی می کردم اما بعد از چند بازی به عنوان هافبک دفاعی بازی کردم. البته در چند بازی هافبک راست و چپ بودم، در همان بازی با سپاهان با هافبک چپ بازی کردم.

برای فصل آینده چه برنامه ای دارید؟

با انجام یک بازی دیگر قراردادم با فولاد تمام می شود و بازیکنی هستم که با باشگاه استقلال قرارداد دارم. حالا باید ببینیم چه می شود.

به استقلال برمی گردی؟

در حال حاضر چیزی در مورد فصل آینده مشخص نیست. وقتی وضعیتم مشخص نیست نمی توانم صحبت کنم. من با استقلال قرارداد دارم و باید ببینم اوضاع چطور پیش می رود. امیدوارم بهترین شرایط برای من در سال جام جهانی رقم بخورد.

می گویید امیدوارید به تیم ملی دعوت شوید؟
هیچ وقت از رسیدن به تیم ملی ناامید نخواهم شد. اگر خوب عمل کنم دعوت می شوم.

به نظر می رسد همکاری با جواد نکونام برای شما هم خوب بوده است.

آقاجواد یکی از مربیان خوب و با دانش فوتبال ایران است. او برای موفقیت تیم و بازیکنان وقت می گذارد و از صبح تا شب درگیر تیم است تا فولاد بهترین شرایط ممکن را داشته باشد. خوشحالم که فرصت همکاری با این مربی را داشتم.

قهرمانی در استقلال چطور؟

از این بابت خوشحال شدم و از همه مهمتر خوشحالی هواداران استقلال.

دیدگاهتان را بنویسید