بازگشت بازیکن خارجی به استقلال پس از توافق اولیه با فولاد غیباش زاده/رضاوند، امروز وضعیت دژاگه مشخص می شود.


ساعت: 08:44
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884307

سقف قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ابلاغ نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: صحبت هایی برای جذب اشکان دژاگه شده و تا امروز تصمیم نهایی گرفته می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص جذب بازیکنان جدید در این فصل نقل و انتقالات گفت: با توجه به اینکه فولاد به مدت 2 سال از پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود، بازیکنی جذب نشد و تیم تقویت نشد. فصل گذشته در شرایطی در لیگ شرکت کردیم که در مجموع 5 روز فرصت داشتیم تا بازیکن بگیریم، یعنی پنجره باز بود و 2-3 بازیکن برای لیگ قهرمانان جذب کردیم.

وی در ادامه گفت: فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم. آرزوی خوزستانی ها و هواداران این باشگاه این بود که همچنان در لیگ قهرمانان پرستیژ کسب کنیم و بتوانیم به مراحل بالاتر صعود کنیم.

گرشاسبی درباره نحوه جذب بازیکنان جدید برای این تیم گفت: با توجه به لیست جواد نکونام که به ما ارائه شد، رایزنی های خود را انجام دادیم و پیگیری کردیم تا با حمایت مدیرعامل گروه فولاد و تیم فولاد، بازیکنان مد نظر کادرفنی را بیاوریم. توصیه مدیریت باشگاه و به درخواست سرمربی بیایید لباس بپوشیم.

وی در خصوص شایعه توافق 10 یا 20 میلیارد تومانی با برخی بازیکنان اذعان داشت: ارقام و ارقامی که صادر می شود صحت ندارد و همه چیز با هم پیش می رود. امسال نمی توانید ماشینی را که سال گذشته خریده اید با همان قیمت خریداری کنید. ما باید همه چیز را با هم انجام دهیم. ما یکی از 8 تیمی هستیم که برای داشتن تیم خوب باید بازیکن بخریم، تنها ما نیستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پرداخت بالای 10 میلیارد تومان به احسان پهلوان یا فرشید اسماعیلی تاکید کرد: وقتی سقف قرارداد خرید بازیکن را پیگیری کردیم، گفتند 12 میلیارد برای هر تیم ملی. متأسفانه این وضعیت شکل گرفت و تصویب شد، اما به دلیل زمان کم، زمان کم تا مسابقات و اینکه تیم ها تقریباً 60، 70 درصد بازیکنان را گرفته بودند، این اطلاعیه از سوی فدراسیون فوتبال و فدراسیون فوتبال اعلام نشد. سازمان لیگ

وی درباره جذب اشکان دژاگه تصریح کرد: یک، 2 بازیکن به نکونام که در خارج از کشور زندگی می کنند نیاز دارد. یکی از آنها که فوتبالیست خارجی هم هست، با هماهنگی هایی که انجام دادیم ناگهان ناپدید شد و دیگر نتوانستیم او را پیدا کنیم. درباره دژاگه صحبت هایی شده و تا امروز تصمیم نهایی گرفته می شود.

گرشاسبی درباره وضعیت آرش رضاوند برای ادامه کار در باشگاه فولاد خاطرنشان کرد: جلسه ای با آقای آجورلو برای تعیین وضعیت رضاوند داشتیم و ایشان اعلام کردند که سرمربی جدید استقلال او را در لیست قرار داده و وجود ندارد. بحث بیشتر تاکنون هیچ توافقی با درخواست جذب ما صورت نگرفته و به احتمال زیاد این بازیکن به استقلال باز خواهد گشت.

وی در مورد اینکه آیا شایعه نارضایتی بازیکنان و کادرفنی فولاد از اردوی ترکیه ای این تیم صحت دارد یا خیر، گفت: نارضایتی نکونام از اردوی ترکیه کاملا کذب و شایعه است. نمی دانم این خبر از کجا آمده، اما در صحبتی که با من داشت از این وضعیت بسیار خوشحال بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان گفتگو با برنامه صبحگاهی دیرهنگام الوند به انتخابات فدراسیون فوتبال نیز اشاره کرد و گفت: به عنوان نماینده باشگاه در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده ایم و باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید