آزادی فراماسونرها که با شکست غول های آمریکایی از بین رفتند

زمان: 08:51
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1774812

کشتی گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: کار اصلی تیم ملی کشتی به تازگی آغاز شده است و باید تمام انرژی تیم ملی ، فدراسیون و کادرفنی صرف تکرار این نتایج بازی های المپیک پاریس در 2024

هادی حبیبی ، کشتی گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی ، در مصاحبه با خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ وی در مورد عملکرد کشتی گیران آزاد ایران در جام جهانی 2021 اسلو گفت: این اولین بار بود که جام جهانی بلافاصله پس از المپیک برگزار می شد و فکر می کنم با وجود استفاده از تیم جوان نتایج خوبی کسب کردیم. . “

وی سخنان خود را اینگونه ادامه داد: کسب 3 مدال طلا ، 3 نقره و 1 برنز به خودی خود شیرین بود ، اما برتری حسن یزدانی و کامران قاسم پور بر 2 رقیب معروف آمریکایی این شیرینی را دو چندان و شیرین کرد.

حبیبی در مورد تأثیر کارکنان جدید بر این نتایج گفت: “البته ، کارکنان در دستیابی به چنین نتایج درخشانی بی تاثیر نبودند ، اما باید ببینیم کارکنان دقیقاً چه کاری می توانند در حدود 45 روز انجام دهند.” در جام جهانی در نروژ ، نتیجه خوبی به دست آورد ، اما این روند باید ادامه یابد.

وی در مورد حضور نسل جوان در تیم ملی بزرگسالان گفت: حضور بازیکنان آزاد جوان در تیم ملی نشان دهنده حمایت خوبی است که در چند سال گذشته انجام شده است. فدراسیون کشتی باید کارکنان صادق و حرفه ای فعلی را در اختیار پیمان قرار دهد و هر فرصتی را برای ادامه این روند به آنها بدهد.

مربی کشتی در ادامه اذعان داشت: کار اصلی کارکنان تیم ملی کشتی بلافاصله پس از پایان جام جهانی 2021 آغاز شد و باید تمام انرژی تیم ملی ، فدراسیون و کادرفنی صرف تکرار این نتایج المپیک شود. بازیهای پاریس 2024

حبیبی در مورد نحوه حمایت از تیم ملی کشتی توضیح داد: فاصله ها باید حذف شود و کشتی گیران آزاد در رده های اصلی باید با تیم بزرگسالان همراه باشند و به طور مرتب در مسابقات بین المللی شرکت کنند تا اینکه یک جوان در 20 و 20 سالگی شروع به پوشیدن دونده تیم ملی می کند. به شما تجربه زیادی دارید.

وی همچنین به اختلاف بین دو ستاره کشتی آزاد ایران و غول های آمریکایی اشاره کرد و افزود: چهارمین تقابل حسن یزدانی و دیوید تیلور با شکست تابوی آمریکا همراه شد که از حسن نیز انتظار می رفت. جیدن کاکس که همه ایرانیان را شکست داد ، با تکنیک های پاک کامران قاسم پور شکست خورد و اسیر شد تا دو مدال طلای بسیار شیرین از اسلو را بدست آورد.

این کارشناس و مربی کشتی بر وضعیت کامران قاسم پور تأکید کرد: کامران چندین سال پشت خط حسن یزدانی ماند اما تا زمانی که فرصت بازی پیدا نکرد ، بهترین نتیجه را کسب کرد. من فکر می کنم او باید در تمام مسابقات جهانی قبل از المپیک بجنگد تا بتواند تصمیم بگیرد که آیا وزن خود را برای المپیک 2024 پاریس تغییر دهد یا خیر.

حبیبی در پایان به نحوه عملکرد لیگ برتر اشاره کرد و گفت: امسال نیز در لیگ برتر با تیم صنایع مازندران در لیگ برتر حضور داریم و تکلیف برخی از خریدهای جدید ما در آینده مشخص می شود. روز “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید