کامیون های حامل کمک های بنادر و کشتی های شهید باهنر به مناطق زلزله زده رفتند/ نیاز به کمک برای جبران خسارت


ساعت: 11:19
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881058

مدیرکل بنادر و کشتیرانی شهید باهنر و شرق هرمزگان:

محمد حسینی با اشاره به ضرورت کمک رسانی به هم استانی های زلزله زده برای جبران خسارت ها گفت: وی از اعزام اولین محموله اقلام ضروری به مناطق زلزله زده غرب استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اعلام این خبر گفت: مسئولان اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان ضمن ابراز همدردی با هم استانی های زلزله زده شامگاه شنبه هدایای خود را جمع آوری کردند و دیروز (۲۲ تیرماه) از بندر شهید باهنر به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی بیشتر این هدایا را شامل مواد غذایی، چادر و … اعلام کرد و گفت: این اقلام توسط دو دستگاه کامیون برای توزیع بین استان های هم استانی مناطق زلزله زده تهیه و ارسال شد.

محمد حسینی تختی بیان کرد: علاوه بر تجهیزات و ماشین آلات آواربرداری به همراه نیروی انسانی که در اولین ساعات پس از زلزله از این بندر به منطقه اعزام شد.

این اولین محموله ارسالی از سوی اداره بنادر و دریانوردی باهنر و شرق استان است و بسته به نیاز اعلام شده در روزهای آینده قسمت دیگری جمع آوری و ارسال خواهد شد.

محمد حسینی تختی افزود: در جلسه ستاد مدیریت بحران بندر شهید باهنر بر لزوم کمک برای جبران خسارت تاکید شد و ارسال اقلام لازم برای بهبود وضعیت معیشتی استان های همجوار را سیاست اخلاقی خود می دانیم. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید