افزایش 118 درصدی تردد مسافر در بنادر مرکزی و شرق هرمزگان / رونق ترافیک در جاده بندر شهید باهنر به شارجه


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839191

مدیرکل بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق گفت: از اوایل امسال تا اواسط اردیبهشت امسال 570 هزار مسافر و گردشگر به بنادر مسافری مرکزی و شرق هرمزگان جابجا شدند که نسبت به سال گذشته 118 درصد رشد داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا محمد حسینی تهتی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق در گفت و گو با خبرنگار هرمز با تشریح آمار تردد مسافران در بازه زمانی فروردین تا اواسط اردیبهشت ماه امسال گفت: آمارها حاکی از افزایش 99 درصدی است. در مدت مشابه در سال 1400

وی بابیان اینکه بندر شهید هاکانی در مقایسه با سایر بنادر مسافری کشور از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است، گفت: مسافر دریایی در کشور است که از این نظر در راس بنادر مسافری و گردشگری ایران قرار دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق ادامه داد: در جزیره رنگین کمان جزیره هرمز به دلیل جاذبه های گردشگری منحصربفرد در دل خلیج فارس با جابه جایی 200 هزار مسافر و گردشگر در فروردین ماه امسال نسبت به سال گذشته 164 درصد را دنبال کرد. افزایش

محمد حسینی تهتی در بخشی دیگر از سخنان خود به رونق تردد خارجی از بندر شهید باهنر به شارجه اشاره کرد و افزود: مدت زمان سفر دریایی از بندر شهید باهنر به شارجه در شرایط جوی مساعد شش ساعت است. دو بار در هفته با کشتی مسافربری تندرو با ظرفیت 200 نفر.

وی در پایان با اشاره به لزوم توجه به سلامت مسافران و گردشگران در شرایط درگیر با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: این سفرها طبق روال گذشته دستورالعملی از سوی ستاد ملی تاج و تخت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید