اضافه شدن دو هکتار مساحت کمکی به اراضی بندر شهید باهنر/کاهش حجم تردد و افزایش انبار کالا با بهره برداری از این اراضی


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882493

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان اعلام کرد؛

محمد حسینی تختی گفت: دو هکتار از منطقه پشتیبانی بندر شهید باهنر برای تسهیل در عبور و مرور کامیون ها و کاهش حجم تردد ورودی به بندر آماده و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حمیدرضا محمد حسینی تهتی با بیان اینکه حجم ورود کامیون های حامل کالا و لزوم توجه و مدیریت تردد در محورهای مواصلاتی همواره مورد توجه بوده است، اظهار کرد: الحاق دو هکتار زمین جدید نقش بسزایی در جلوگیری از گره های ترافیکی داشته است. همچنین تسهیل کننده در این امر ذخیره سازی، انبارداری کالا و افزایش راندمان و بهره وری در تخلیه و بارگیری می باشد.

وی در خصوص افزایش ظرفیت نگهداری کالا در این منطقه گفت: با توجه به موقعیت ممتاز بندر شهید باهنر به عنوان یکی از قطب های اصلی کانتینرهای حمل کالاهای یخچالی و محموله های سبزیجات در کشور، وسعت دپوی این نوع از کالاها و … ظروف نیز افزایش قابل توجهی خواهند داشت.

مدیرکل بندر شهید باهنر هرمزگان گفت: ساماندهی کامیون های ورودی به بندر یکی از راهکارهای جدی است و امیدواریم با اجرای این طرح گام موثری در راستای مدیریت ترافیک، تسهیل در عبور و مرور کامیون ها برداشته شود. و کاهش حجم ترافیک ورودی به بندر.

باید بگویم؛ بندر شهید باهنر یکی از بنادر چندمنظوره استان هرمزگان و یکی از بنادر فعال و قدیمی ایران محسوب می شود که در غرب شهر بندرعباس واقع شده است.

این بندر سومین بندر ترانزیتی ایران و دومین بندر بزرگ استان هرمزگان است که در زمینه صادرات کالاهای غیرنفتی، حمل و نقل کالا، حمل و نقل گردشگری، سفرهای داخلی و خارجی فعال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید