تردد مسکن در مسیر پیشرفت/ 8200 واحد مسکونی در زمینی به مساحت 48 هکتار در گرگان ساخته می شود.


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813941

سایت 48 هکتاری شهر آرامش گرگان پتانسیل ساخت حداقل 8200 واحد مسکونی را دارد و بنیاد مسکن گلستان با استفاده از ظرفیت ماشینی و کارگری در حال آماده سازی سایت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دست دولت در ساخت و تامین مسکن اقشار مختلف مردم و همواره با اجرای پروژه های مختلف و تسهیل شرایط اقدامات رایگان است. مانند صدور مجوز، خدمات فنی و مهندسی مانند نقشه برداری و نظارت، کمک های بلاعوض و تسهیلات جانبی و غیره به مردم کمک کرده تا در روستاها و شهرهای کمتر از 25000 نفر صاحب خانه شوند.

رویکرد متفاوت دولت مردمی در حوزه مسکن مردم به ویژه اقشار متوسط ​​و پایین را امیدوار کرده است و اکنون بسیاری از خانواده های بی سرپرست و شاغل و یا حتی ساکنان خانه های ناامن، داشتن خانه را آرزوی دست نیافتنی نمی دانند. .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به مهمترین برنامه مسکن دولت سیزدهم از اجرای نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت:

سید محمد حسینی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر اجرای نهضت ملی مسکن از صفر تا 100 درصد و در استان با تفاهم نامه راه و شهرسازی در گرگان و گنبدکاووس بر عهده دارد. اجرای این طرح را به بنیاد واگذار کرد.

وی گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت تامین مسکن اقشار مختلف به ویژه دهک های پایین جامعه، اقدامات جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان برای اجرای شعار دولت انقلابی از چند ماه پیش در سرعت بالا . “

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان ادامه داد: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان یکی از مهمترین برنامه ها آغاز ساخت هزاران واحد مسکونی شهری و روستایی و آماده سازی زمین برای ساخت و ساز بود. مسکن ملی

حسینی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات شهرهایی مانند گرگان برای ساخت و ساز مسکن کمبود زمین است، تصریح کرد: با همکاری راه و شهرسازی 48 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و آماده سازی زمین در نظر گرفته شده است. این سایت برای خانه های شهروندان با حضور مهندس قاسمی وزیر راه و شهرسازی توسط بنیاد مسکن گلستان راه اندازی شد.

به گفته وی؛ سایت 48 هکتاری شهرک آرامش گرگان قابلیت ساخت حداقل 8200 واحد مسکونی را دارد و بنیاد مسکن گلستان با استفاده از ظرفیت ماشین آلات و نیروی انسانی خود در حال آماده سازی سایت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید