انجمن خیریه های مسکن 20000 واحد مسکونی برای نیازمندان ساخته است

زمان: 22:49
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776944

سخنگوی مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن بابیان اینکه خیریه ها نقش مهمی در ساخت مسکن برای نیازمندان ایفا کرده اند گفت: انجمن خیریه های مسکن 20000 واحد مسکونی برای نیازمندان احداث کرده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسین روحانی نژاد یکشنبه شب در دیدار حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه انجمن خیریه های مسکن یکی از انجمن های کشور است که برای مسکن فعالیت می کند. برای محرومیت همراه با بنیاد مسکن. انجمن موفق به ساخت 20000 واحد مسکونی و واگذاری آنها به محرومان شد.

وی بابیان اینکه سال گذشته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 100 هزار واحد مسکن محرومان را مورد بررسی قرار داد ، افزود: 85 درصد از این واحدها ساخته شده و به محرومان تحویل داده شده و مابقی نیز در چند ماه آینده واگذار می شود. “

سخنگوی بنیاد مسکن رهبر معظم انقلاب اسلامی در بابیان اینکه این بنیاد در نظر دارد سالانه پنج هزار واحد مسکونی روستایی بسازد ، گفت: سهم استان سمنان از این واحدها هزار واحد مسکونی است.

روحانی نژاد در ادامه اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور نیز اقداماتی را برای ساخت مسکن برای خانواده های دارای دو معلولیت یا بیشتر با مشارکت نهادهای اجتماعی و حمایتی انجام داده است.

وی افزود: ساخت مسکن با مشارکت کمیته کمک به ایتام از دیگر برنامه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید