پهلوگیری 6 کشتی حامل روغن خام خوراکی در بنادر مازندران


ساعت: 19:56
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836172

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت:

عباسعلی وفایی نژاد گفت: 6 فروند کشتی حامل روغن خام خوراکی آفتابگردان از اوایل اردیبهشت ماه امسال در بنادر مازندران پهلو گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباسعلی وفیانژاد در گفت و گو با بالا گفت: در دو هفته گذشته 6 فروند کشتی حامل 30 هزار تن روغن آفتابگردان خام روسیه در بنادر امیرآباد و نوشهر پهلو گرفته اند و این روند برای تامین بخشی از نفت مورد نیاز کشور ادامه خواهد داشت. .»

وفایی نژاد افزود: هم اکنون سه فروند کشتی به صورت همزمان در بندر امیرآباد، بندر صدرا و بندر نوشهر برای کارخانجات روغن کشی در حال تخلیه و بارگیری هستند.

وی گفت: روغن آفتابگردان خام وارداتی پس از پالایش توسط کارخانه های روغن کشی به شبکه توزیع خانوارها تحویل می شود.

وفایی نژاد افزود: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در سال گذشته حدود 105 هزار تن روغن آفتابگردان را برای مصرف از طریق بنادر استان مازندران برای تامین بخشی از ذخایر استراتژیک کشور وارد کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: توجه ویژه به توسعه زیرساخت های تجاری در استان و استفاده از ظرفیت بنادر شمال در شرایط کنونی می تواند فرصت مناسبی برای تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و تولیدی باشد. کالاهای اساسی و استراتژیک.در نتیجه افزایش تراز تجاری و رونق اقتصادی.«و تضمین توسعه تجارت با کشورهای ساحلی دریای خزر.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید