سیلوهای نگهداری مواد وارداتی در بنادر مازندران باید مشخص شود / سلامت اقلام وارداتی در بنادر مازندران


ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877767

فرهاد گلمی خواستار توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر در زمینه تحقیقات و آزمایشگاه سلامت اقلام وارداتی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا فرهاد گلمی، صبح امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر، خواستار تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر و شرکت های واردکننده و واردکننده شد.

وی گفت: شرکت های واردکننده مواد اولیه باید سیلوهایی را که مواد وارداتی برای مصرف حیوانات یا انسان در آنها نگهداری می شود شناسایی کنند و ما آمادگی داریم مکان هایی را برای نگهداری مواد اولیه سفارش داده شده و همچنین نمونه برداری با کیفیت بهداشتی در نظر بگیریم. ما با محصولات وارداتی همکاری می کنیم.

مدیر بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر با استقبال از پیشنهاد همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر در زمینه های مختلف، آمادگی خود را برای امضای این تفاهم نامه اعلام کرد و گفت: این گندم برای تغذیه دام قرار داده شده و دانشگاه در این حوزه می تواند در زمینه نظارت و اقدامات پیشگیرانه به ما کمک کند و نظرات خود را برای بهبود در این زمینه به ما ارائه دهد.

محمدعلی ساعدی پور با بیان اینکه سد امیرآباد کمترین فسادپذیری را در بنادر کشور دارد، گفت: همه کارهای تحقیقاتی را در اختیار دانشگاه ها قرار می دهیم و اکنون با سه دانشگاه تفاهم نامه امضا کرده ایم.

مدیر بندر ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر با بیان اینکه بندر امیرآباد جوان ترین بندر کشور است، افزود: امیرآباد بزرگترین پروژه بندری کشور و تنها بندر شمالی متصل به راه آهن است که دارای 25 بندر است. کیلومتر فقط در داخل بندر و قطار یک کشتی باری را حمل می کند و پس از حمل مستقیم بار در شبکه راه آهن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید