آسفالت محور جاده دهفول / احداث دوربرگردان نهاوند – فیروزان


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890403

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند از آسفالت محور جاده دهفول و احداث دوربرگردان در محور نهاوند به فیروزان حدفاصل پادگان قدس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; با علیرضا شهبازی نماینده مردم شهرک نهاوند و دعوت از معاون وزیر راه و شهرسازی برای بازرسی از راه های این شهرک، دوربرگردان فیروزان به زودی زیر بار ترافیک می رود..


به گفته سیاوشی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند در این پروژه تاکنون 40هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی انجام شد 25هزار متر مکعب آن زیر و زیر پی است.


سیاوشی افزود: همین الان 2 1000 مترمکعب پایه تکمیل شده و با تکمیل دو لایه زیرپایه و پایه چپ دوربرگردان آماده آسفالت می شود..


فرمود: به طرف بادبان برگشت 5 روز بعد برای آسفالت آماده می شود و سمت چپ تقریبا بعد از آن آماده می شود 5 روز تقریبا 10 به 15 روز آماده آسفالت است.


رئیس اداره راه نهاوند گفت: در صورت عدم وجود مشکل دوربرگردان در شهریور ماه تحویل مردم عزیز شهرستان می شود..


جاده خاکی تبدیل به جاده آسفالته می شود


همچنین در پی درخواست و مطالبه مردمی اهالی و باغداران دهفول راه در ماه گذشته، صادقی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به دعوت نماینده مردم نهاوند در ماه گذشته در این شهرستان حضور یافت. ..


در این بازدید مقرر شد در اسرع وقت نسبت به آسفالت جاده دهفول اقدامات لازم انجام شود و با پیگیری های انجام شده این وعده کمتر از یک ماه دیگر محقق شود..


در همین راستا مسئولان محلی و استانی برای بررسی اقدامات لازم برای تسریع در اجرای این پروژه از این مسیر بازدید کردند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید