آغاز اردوی تیم ملی آب های آرام با سرمربی برزیل/ سنا پاروزنان خود را چید.

ساعت: 16:59
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790073

اردوی انتخابی تیم ملی آب های آرام به منظور حضور موفق در بازی های آسیایی 18 آذرماه در هانگژو در دریاچه آزادی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دور جدید تیم ملی آب های آرام با سرمربیگری پدرو سنا سرمربی تیم ملی آب های آرام برای بازی های آسیایی هانگژو آغاز می شود.

این اردوی انتخابی از 18 تا 24 آذرماه در دریاچه آزادی با حضور برگزیدگان در بخش های کانو و کایاک بانوان و آقایان برگزار می شود. در پایان اردو آزمون گزینشی برگزار می شود و برگزیدگان به مدت سه هفته در اردو می مانند.

این اردو با رعایت پروتکل های بهداشتی در برابر ویروس کرون برگزار می شود و مربیان و ورزشکاران موظف به ارائه کارت دیجیتالی واکسیناسیون و جواب منفی آزمایش هستند. PCR حضور در محل دائمی اردوهای تیم ملی دریاچه آزادی.

ایرج اقلیمی مشاور و مدیر تیم های ملی آب های آرام، پدرو سنا سرمربی، ایمان پورازیز و فاطمه مجالی مربیان، احمدرضا طالبیان، رضا رئیسی، علی ایاجی، آرش بسدار، علیرضا علیمحمدی و سیما مراجی محاجی مجیها مرجی موجی از بانوان بدنساز هستند. اعضای کادر فنی تیم ملی آب های آرام در این اردو.

الناز شفیان، تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی، کیانا کمال زاده و سارا کاظمی از هرمزگان، سامان سلطانی و ترنم اکبرزاده از تهران، سما یاسمی از کرمانشاه و کیانا گلبندها و ثمبر کبر تنها و بابر تنهانی از پریشه بودند. هدیه حیرآبادی، مائده شورگوشتی، زهرا مطهر و هستی ناصری از تهران، مهسا کهنسال از خوزستان، شیما داناپور از آذربایجان شرقی و نادیا تالناک، گلشن راهیده و مرجان کارمانشانی از تهران.

در بخش آقایان علی آقامیرزایی، پیمان گاویدل، ابوالفضل درجزی، امیر آقامیرزایی و سپه ساعتچی از گیلان، امین بوداغی، امیر آهنگربهانی و امیررضا هانی از مازندران، پوریا آندرفی، محمد مرزا سجاکن‌مادی در جهاندی‌زادی و علی نجعلی از گل‌های علی رضایی. از مازندران، شاهو ناصری از کردستان، حسین محرابی از همدان، محمد عباسی، امیرمحمد اسماعیلی و سینا شکوری از گیلان، عرفان حهر زنده پی و بوش. بحری پور و بهراد صادقی از آذربایجان شرقی و آریا قنبرزاده و امیرحسین کلیباف از تهران در قسمت کاروان مردان حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید