آغاز رسمی والیبال برفی در آسیا/ 8 والیبالیست به اردو دعوت شدند

ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802518

اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان و زنان آسیا به میزبانی قزاقستان برگزار می شود و هشت بازیکن به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کنفدراسیون والیبال آسیا (AVCقزاقستان میزبان اولین دوره مسابقات برف و والیبال مردان و زنان قاره کهن آسیا بود.

این مسابقات از 9 تا 15 مارس به میزبانی شهر نورسلطان قزاقستان برگزار می شود و تیم های داوطلب باید تا 25 فوریه ثبت نام کنند.

در صورتی که تعداد تیم های شرکت کننده بیش از 16 تیم باشد، این مسابقات در دو جدول مقدماتی و اصلی، مسابقات جدول مقدماتی 8 اسفند و مسابقات جدول اصلی از 10 تا 15 اسفندماه برگزار می شود.که دربودن. از جدول مقدماتی هر دو تیم جواز حضور در جدول اصلی را کسب خواهند کرد.

کمیته ساحلی فدراسیون والیبال که مسئولیت والیبال برفی را نیز بر عهده دارد، برای حضور تیم ملی برف ایران در این مسابقات برنامه ریزی کرده و هشت بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرده است.

این اردو که از 15 بهمن ماه در همدان آغاز می شود به مدت 10 روز پیگیری می شود و پرویز فرحی و سید مهدی عطایی به عنوان سرمربی و مربی بازیکنان را در اردو همراهی می کنند.

آرش وکیلی، کامبیز کلتک، وحید نیکوفر، میثم شکری، بهنام توکلی، سینا عنایتی، محمد شالیکار و رسول یمرلی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی برف ایران هستند.

تیم ایران با 4 بازیکن در مسابقات والیبال برفی قهرمانی آسیا شرکت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید