آغاز روند تدوین برنامه پنج ساله چهارم توسعه شهرداری تهران


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838784

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از ابتدای فرآیند تهیه و تدوین برنامه پنج ساله چهارم توسعه شهرداری تهران در راستای اجرای چشم انداز «تهران; کلان شهر الگوی جهان اسلام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهرابی در نخستین نشست هم اندیشی برنامه پنج ساله چهارم توسعه شهرداری تهران گفت: برنامه پنج ساله چهارم توسعه بر اساس ماموریت های شش گانه شهرداری تهران شامل حمل و نقل و ترافیک، توسعه حکمرانی و هوشمندسازی شهری، شهری، اجتماعی است. و خدمات فرهنگی، ایمنی و مدیریت بحران، شهرسازی و معماری.

وی با تاکید بر لزوم توجه به سیاست های شورای شهر و شهرداری در تدوین برنامه چهارم توسعه، گفت: اجرا و نظارت بر برنامه عملیاتی شهر و شهرداری، رابط برنامه چهارم توسعه تهران و 20 است. -برنامه سالانه کشور و برنامه هفتم توسعه کشور، برقراری ارتباط با سازمان برنامه و بودجه و تصویب چشم انداز شهر در شورای شهرداری مطرح می شود.

شهرابی خاطرنشان کرد: برای افزایش ظرفیت اجرایی برنامه چهارم توسعه باید از توان و تجربه در سازمان شهرداری تهران با حضور نمایندگان مناطق و مناطق 22 گانه در کمیسیون های تخصصی تدوین برنامه استفاده کنیم.

بر اساس اطلاعیه اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران، در این جلسه تهیه سامانه، تعیین مدل برنامه، تعیین رویکرد توسعه برنامه، توجه به شاخص های قابل سنجش و مقایسه ضروری است. ، آسیب شناسی برنامه های توسعه گذشته به نفع. ایجاد پیوندها و هم افزایی بین کمیته های علمی مرکز تحقیقات و اداره کل برنامه ریزی و بودجه برای هم افزایی بیشتر در پیشرفت برنامه باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید