آغاز عملیات اجرایی پروژه کمربند سبز تربت حیدریه


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821550

ریاحی از آغاز ساخت کمربند سبز پیشکوه خبر داد و گفت: با توجه به وعده های اعضای شورای ششم و شهردار به شهروندان، پس از نزدیک به 20 سال انتظار، سرانجام پروژه کمربند سبز پیشکوه تربت حیدریه وارد شد. مرحله عملیاتی.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اردشیر ریاحی رئیس شورای شهر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی از آغاز ساخت کمربند سبز پیشکوه خبر داد و گفت: با توجه به وعده های اعضای شورای ششم و شهردار به شهروندان، پس از نزدیک به 20 سال انتظار، سرانجام پروژه کمربند سبز پیشکوه تربت حیدری وارد شد. مرحله عملیاتی.”

وی تصریح کرد: تجهیزات راهسازی شهرداری، اداره راه و بخش خصوصی برای احداث کمربند سبز پیشکوه در فاز اول به عرض 45 متر و طول 5 کیلومتر از پارک ثامن الائمه تلاش کردند. در خیابان ورودی از قسمت جنوبی شهر پل.ساخت پل.

ریاحی ادامه داد: در مجاورت این پروژه فرصت های سرمایه گذاری بالقوه ای از جمله امکان ایجاد مراکز اجتماعی، گردشگری، ورزشی، تجاری، تفریحی و اقامتی پیش بینی شده است که در قالب بسته های اقتصادی به سرمایه گذاران علاقه مند ارائه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: امیدوارم با احداث این کمربند، سرنوشت اقتصادی شهر و منطقه نمونه گردشگری تربت حیدریه تغییر کند چرا که برای هموطنان عزیزمان شهروندان، صدها کارگر محل و منابع درآمدی و آسایش مسافران است.» وجود خواهد داشت.

ریاحی گفت: تلاش داریم برای تمامی مسافرانی که از مناطق جنوبی و مرکزی ایران به سمت بارگاه ملکوتی ثامن الحاج علی بن موسی الرضا علیه السلام حرکت می کنند، امکانات مناسب و همچنین تمامی هزینه های ساخت این بنا را ایجاد کنیم. کمربندی: اعم از راه های ارتباطی، پل ها، فعالیت های راهسازی بر اساس مصوبه ابلاغی شورای شهر به شهردار از محل اعتبارات محلی تامین می شود که ظرف مدت یک سال پس از احداث کمربند سبز به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید