عملیات اجرایی ساخت سالن همسفر بیمارستان رازی تربت حیدریه آغاز شد


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882460

عملیات اجرایی ساختمان خیرساز به همراه ساختمان بیمارستان رازی تربت حیدریه در زمینی به مساحت 90 متر و با 7 میلیارد ریال وام آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محمد عجم رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی این پروژه خبرساز از خدمات نظام و انقلاب در تمامی بخش ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این خانه سالمندان یکی از مهمترین دغدغه های مردم و منطقه و سرگردانی رفقای بیمار برطرف می شود.

عجم تصریح کرد: هدف از ایجاد این مجموعه سرابه، اسکان افرادی است که از شهرها و روستاهای اطراف به همراه بیمار به این بیمارستان مراجعه می کنند و تلاش می کنیم با راه اندازی این مجموعه، به صورت شایسته از خادمین بیماران تکریم و تکریم کنیم.

رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه تاکید کرد: با توجه به اینکه این بیمارستان تنها مرکز بستری سازمان تامین اجتماعی در خارج از مشهد است و از شهرهای گناباد، کاشمر، خواف و … بیمه شده تامین اجتماعی دریافت می کند، این یکی از مشکلات است. بیمارانی هستند که دوست دارند در اطراف بیمارستان چادر بزنند.

عجم افزود: یکی از استانداردهای وزارت بهداشت، ساخت خانه سالمندان برای خانواده ها و همراهان بیماران است.

وی افزود: ساختمان همراه در زمینی به مساحت 90 متر مربع با چهار آپارتمان مجزا جهت ارائه خدمات همراه و وام 7 میلیارد ریالی در محوطه بیمارستان رازی تربت حیدریه با حمایت خیرین ساخته می شود و امیدوارم که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید