افتتاح بخش چشم پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه/ مرکز ناباروری از ماه آینده راه اندازی می شود.


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902909

دکتر تدین گفت: در راستای طرح های توسعه و برندسازی بیمارستان امام حسین (علیه السلام) جنوب خراسان رضوی، بخش تخصصی چشم پزشکی این مرکز درمانی با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; دکتر محسن تدین رئیس بیمارستان آموزشی و درمانی امام حسین (ع) ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این واحد تخصصی اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ما در این مرکز درمانی ساخت برند خود در جنوب است. خراسان رضوی که اکنون بخش عمده ای از بیماران و مراجعه کنندگان را افراد غیر بومی تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه تراز مالی این مرکز درمانی پس از گذشت یک سال از افتتاح آن تاکنون دو برابر شده است، گفت: این در حالی است که بیمارستان امام حسین (علیه السلام) با همین ظرفیت اشغال تخت و پزشکان در شهریور با پنج مورد بهره برداری سالن های اتاق ها 750 عمل انجام داده اند که این کار انجام شده و هم اکنون این تعداد عمل به 40 عمل در روز رسیده است، یعنی بیمارانی که می خواهند برای عمل از این شهر یا شهرهای اطراف به مشهد بروند تمام خدمات خود را در این پزشکی دریافت خواهند کرد. مرکز .

تدین به راه اندازی بخش تخصصی چشم پزشکی این بیمارستان اشاره کرد و افزود: هزینه این بخش به همراه تجهیزات از جمله؛ 3 میلیارد تومان است. دستگاه اتوکلاو، دستگاه تیپ، دستگاه لیزر یاگ، دستگاه بیومتریک و دستگاه فیکو برای جراحی آب مروارید، DcR (باز کردن مجرای اشکی)، ناخنک، بلفاروپلاستی (جراحی زیبایی پلک)، لیزر یاگ، آسیب چشم راه اندازی شد.

رئیس بیمارستان امام حسین علیه السلام از افتتاح مرکز ناباروری در ماه آینده خبر داد و افزود: در ادامه طرح های توسعه و برندسازی این مرکز درمانی، مرکز ناباروری با هزینه ای بالغ بر 2.5 میلیارد تومان افتتاح می شود. پزشکان متخصصی که دوره های جداگانه ای را در این زمینه برگزار خواهند کرد، ماه آینده افتتاح خواهند شد.

مرکز شیمی درمانی و رادیوتراپی بیمارستان از دیگر پروژه های عمرانی بیمارستان امام حسین (علیه السلام) است که دکتر تدین به آن اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت این بخش ها تقریباً تمام شده، اما تجهیزات آن گران است و امیدواریم با کمک خیرین و همچنین اعتباراتی که برای این حوزه در نظر گرفته شده است به زودی در این ادارات پیدا شود.

رئیس بیمارستان امام حسین علیه السلام خاطرنشان کرد: ایجاد بخش VIP یا خدمات بهزیستی از دیگر طرح های توسعه ای است که امسال اجرا می شود تا بیمارانی که خواهان خدمات بهتری هستند بتوانند در این زمینه دریافت کنند. بیمارستان البته مابه التفاوت ارزشش هم از بیمه اضافه بیماران محاسبه میشه.

دکتر تدین راه اندازی واحد بین المللی بیماران را از دیگر طرح های توسعه ای این مرکز درمانی عنوان کرد و گفت: این واحد تا 18 ماه آینده در این مرکز درمانی به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید