پروژه های نیمه تمام ورزشی تربت حیدریه با 18 میلیارد تن متوقف شده است

زمان: 16:09
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777196

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت؛

رضایی با بیان اینکه مهمترین پروژه ورزشی فعال در این شهرستان بهسازی مجموعه تختی است ، گفت: در عین حال اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی نیاز به 18 میلیارد تن اعتبار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ مجید رضایی ، رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه ظهر امروز در نشست خبری گفت: با وجود چالش های فراوانی که در زمینه ورزش با آن روبرو بودیم ، اما در رشته های مختلف ورزشی رشد خوبی داشته ایم.

وی با بیان اینکه شاخص قهرمان تربت حیدریه حسن تفتیان است ، گفت: سال گذشته در مجموع 137 مدال استانی و کشوری کسب کردیم که 45 مدال برای بانوان بود و از سوی دیگر عملکرد بسیار خوبی در مناطق روستایی داشتیم. “در دو سال گذشته.

رضایی با بیان اینکه مهمترین پروژه ورزشی فعال در این شهرستان بهسازی مجموعه تختی است ، گفت: در عین حال اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی نیاز به 18 میلیارد تن اعتبار دارد.

وی گفت: در حال حاضر مبلغ 2 میلیارد تومان برای نوسازی ورزشگاه تختی و کاشت چمن در این ورزشگاه اختصاص داده شده و مورد استفاده قرار می گیرد اما یکی دیگر از پروژه های این شهر که 16 سال است اجرا می شود ، ولی است – استخر شهر عصر عصر ، که با پیشرفت فیزیکی 30 درصدی به 10 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: مسابقات ملی فوتسال به مدت 6 روز در سوم آبان برگزار می شود و تیم گوشت تربت حیدریه نماینده استان خراسان رضوی و دو تیم دیگر از مشهد و سبزوار در این مسابقات شرکت می کنند. “

وی در بخشی دیگر به برنامه های هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی و مسابقات محلی توسط مردم بومی در چهار قسمت. مارکاسی ، بایگ ، کدکن و راک ، کنفرانس کوهنوردی ، مسابقات مختلف ورزشی ، افتتاح هنرستان آموزش تربیت بدنی دختران و همچنین همایش کوهنوردی خانوادگی بخشی از برنامه های تربیت بدنی این هفته خواهد بود.

بودجه میدانی جوانان تربت حیدریه در سالهای اخیر صفر بوده است

مجید رضایی گفت: متأسفانه در سال های اخیر هیچ اعتباری در حوزه جوانان ارائه نشده و تقریباً صفر است.

تربت حیدریه ، رئیس ورزش و جوانان افزود: ما در زمینه جوانان بسیار افسرده هستیم و اعتباری برای این منطقه در شهری مانند تربت حیدریه ارائه نشده است و در سالهای گذشته بودجه ای نداشتیم و اعتبار نزدیک به صفر “

وی خاطرنشان کرد: وام ها فقط مربوط به موسسات مردانه است و مربوط به پروژه هایی است که اعضای این موسسات برای جذب تسهیلات پیشنهاد می دهند.

وی اذعان کرد که 6 جلسه کارکنان سازمانی و کمیسیون های جوانان در سال گذشته برگزار شد و 4 فعال فعال دیگر در تربت حیدریه فعالیت نداشتند.

رضایی در مورد جذب وجوه اشتغال گفت: 7 مورد از تعهدات اشتغال در بخش خصوصی و دولتی در زمینه جوانان داشتیم و 30 درصد از تسهیلات تاج استفاده شد.

وی گفت: 10 سازمان مردم نهاد جوانان در شهرستان ثبت شده و 3 وکالتنامه در سال گذشته صادر شده است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید