آقاپور نامزد بهترین فوتسالیست جوان جهان شد

ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799499

تیم ملی ارومیه از تیم مس سونگون بار دیگر نامزد دریافت جایزه بهترین فوتسال زیر 23 سال جهان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، با اعلام سایت فوتسال پلنت، سالار آقاپور ستاره ملی پوش و ستاره ارومیه ای تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در بین 10 نامزد کسب عنوان بهترین فوتسال جوان جهان در سال 2021 قرار گرفت.

این سایت معتبر و بین المللی در پایان هر سال بهترین فوتسالیست های جهان را انتخاب می کند و سالار آقاپور از باشگاه مس مس سونگون ورزقان در قسمت بازیکنان زیر 23 سال قابل مشاهده است.

جالب اینجاست که سالار آقاپور کاندیدای این عنوان است اما با تصمیم انتقادی تیم ملی فوتسال در روزهای پایانی اعزام این تیم به جام جهانی، از لیست ملی خارج شد و بزرگترین تورنمنت فوتسال جهان را از دست داد. .

این بازیکن که نامزد بهترین فوتسالیست جوان جهان در سال 2019 شده بود، سال گذشته در مس سونگون خوش درخشید و نقش بسزایی در چهارمین قهرمانی متوالی لاله های نارنجی آذربایجان در لیگ برتر فوتسال کشورمان داشت.

اسامی نامزدهای جایزه جهانی فوتسال زیر 23 سال به شرح زیر است:

سالار آگاپور (ایران)، آنتونیو پرز (اسپانیا)، ارنستو کلادینیو (برزیل)، گریهانوف (روسیه)، مارکوس فریرا (آرژانتین)، میگل ملاندو (اسپانیا)، محمد عثمان موسی (تایلند)، پدرینیو (برزیل)، آنتون شوکولوف روسیه ) و زیکی (پرتغال).

باید بگویم؛ به گزارش این سایت معتبر، علیرضا صمیمی و باشگاه مس سونگون ورزقان نیز نامزد کسب عنوان بهترین دروازه بان و باشگاه فوتسال جهان شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید