بازار داغ بازیگران خفقان / چاقو زدن به وحید آقاپور در خیابان

بازار داغ بازیگران خفقان / چاقو زدن به وحید آقاپور در خیابان

روز جدید وحید آقاپور گفت: مشکل اینجاست که اخیراً سارقان احساس کرده اند که اتهامی ندارند و از نیروی انتظامی تقاضا داریم با دزد خیابانی برخورد شدیدتر و شدیدتر شود و واقعاً این مزاحمت ها و سرقت ها افزایش یافته است. “

متأسفانه شب گذشته ساعت 10:30 صبح وحید آقاپور در حوالی بزرگراه همت بین هاکانی و مدرس مورد حمله تک تیراندازان قرار گرفت.

چند روز پیش خبری از محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شد مبنی بر اینکه سارقان قصد سرقت از وی را در خیابان دارند. خود او ماجرا را اینگونه توصیف کرد: ساعت 11:30 یک موتورسوار که مردی روی آن نشسته بود، فقط در تاریکی شب دیدم که تیزی آنها چشمک می زند، آنها هم من را شناختند و یکی از آنها پرسید: شما هستید؟ من ارزشی ندارم ولی اعدادش برام مهمه و اگه مردانگی داری کات نکن.

من چهارصد دلار داشتم، و یکی از آنها گفت تو خوش شانس بودی که دوستت داشتیم. بالاخره اتفاقی افتاد که نمی دانستم بخندم یا گریه کنم. آنها برگشتند و 50000 تن از آن پول را پس دادند تا من به خانه بروم. چهار بار دزدی شده‌ام و هیچ‌وقت پولم به من برنگشته است و در این شرایط که همه ما تجربه این کار را داریم، چگونه می‌توانم با بازی در سریال‌های کمدی مردم را بخندانم؟!»

حالا نوبت به وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون رسیده است. با برنامه ممیزی شبکه نمایش خانگی با او بیشتر آشنا می شویم; اما در عرصه سینما و تئاتر بازی های خوبی از او می شناسیم. او در اولین ورق آی فیلم بخش هایی از کتابی از مخاطبان را با آشا محرابی و ایوب آقاکانی خواند.

متاسفانه ساعت 10:30 دیشب در حوالی اتوبان همت حدفاصل هاکانی و مدرس مورد حمله تک تیراندازان قرار گرفت. او به تسنیم گفت: حالش خوب است اما زخم عمیقی دارد که بخیه شده و پس از چند ساعت بستری شدن در بیمارستان رسول اکرم (ص) به خانه منتقل شده است.

«برای کمک به کسی رفتم که مات و مبهوت شده بود، این بلا را برایم آوردند. وی گفت: نکته اینجاست که سارقان اخیرا متوجه شده اند که با کیفرخواست مواجه نیستند و از نیروهای انتظامی می خواهیم با جدیت بیشتری با سارق خیابانی برخورد کنند. متوجه باشید که این آزارها و دزدی ها واقعا زیاد شده است.

آقاپور در ادامه توضیح داد که این اتفاق پس از اجرای «باغ» رخ داده است. «خوشبختانه هیچ آسیب جدی به عصب و تاندون بازو وارد نشده و بهبودی بازو به زمان نیاز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید