اتفاق عجیبی که آجورلو متوجه شد; خفقان جنجالی در استقلال

اتفاق عجیبی که آجورلو متوجه شد;  خفقان جنجالی در استقلال

قانون ممنوعیت مصاحبه در استقلال برای اولین بار در زمان بهرام افشارزاده توسط یکی از معاونان جوان او به تصویب رسید. قانونی عجیب که باعث شد فضای استقلال برخلاف پرسپولیس بسته شود و این تیم از رسانه ها و مردم دور بماند. با آمدن سردار آجورلو که روابط خوبی با رسانه ها داشت، انتظار می رفت این فضا به هم بخورد و مانند دوران فتح الله زاده شاهد تعامل خوبی بین استقلالی ها و رسانه ها باشیم اما نه تنها این اتفاق نیفتاد. مربیان و بازیکنان!

عجیب اینکه به استقلالی ها گفته شد که اگر فرهاد مجیدی با او مصاحبه کنی ناراحت می شود، اما دو بازیکن فرانسوی استقلال دوشنبه شب به برنامه فوتبال برتر شبکه سه رفتند و مجیدی هم ناراحت نشد! خود سردار آجورلو که ماه هاست مصاحبه ای انجام نداده بود، درهای باشگاه استقلال را به روی رسانه ها بست و گفت که می خواهد به جای حرف زدن کار کند.

حتی زمانی که آجورلو در پاساژ تهران بود، چنین فضایی را در پاساژ که به هر حال باشگاه نظامی بود، ندیدیم، اما الان فضای استقلال مردم از فضای پاساژ نظامی بسته تر است و شما پیدا نمی کنید. هر خبرنگاری در عرصه استقلال از این وضعیت خوشحال است. نتیجه این می شود که رسانه ها به جای مصاحبه با مربیان و بازیکنان استقلال اظهار نظر می کنند و به موضوعاتی مانند پول قرارداد یا حذف از لیگ قهرمانان می پردازند که مسلما ضررش بسیار بیشتر است و دود این مسائل حاشیه ای به سراغ استقلالی ها می رود.

البته آبی ها فعلا پیشتاز هستند و شاید از بسته شدن رسانه ها خوشحال باشند اما مسلم است که دیر یا زود این موضوع به ضرر استقلال تمام می شود و سردار ایرلو باید امروز فکری به حال آن کند.

دیدگاهتان را بنویسید