آمار وحشتناک درخواست پناهندگی از ایران

آمار وحشتناک درخواست پناهندگی از ایران

بهرام سلواتی:

* (در خصوص مهاجرت های پناهندگی): در سال 2021 رشد 35 درصدی داشتیم در حالی که این رقم برای جهان حدود 30 درصد بوده است و این عدد نشان می دهد که میزان مهاجرت ایرانیان از میانگین جهانی بالاتر است و در سال 2021 این رقم بیشتر است. درخواست های جدید پناهندگی از ایران به 20500 رسید و ما در صدر فهرست پناهجویان بریتانیا هستیم.

* (با اشاره به اینکه ایرانیان بالاترین نرخ ثبت درخواست پناهندگی را در بریتانیا داشتند): میانگین نرخ رشد جمعیت دانشجویان بین المللی ایرانی در خارج از کشور پس از 10 سال از میانگین جهانی بیشتر شده است.

* (با بیان اینکه ایران در آستانه مهاجرت است): بعد از 7 تا 8 سال به 50 هزار دانشجوی مهاجر رسیدیم و اکنون به بیش از 66 هزار دانش آموز مهاجر رسیده ایم که نشان می دهد با سرعت بالا پدیده رشد جمعیت ما به عنوان دانشجو در خارج از کشور تجربه می کنیم.

* (با تاکید بر اینکه در سال های آینده آمارهای مربوط به مهاجرت را به طور دقیق تر شاهد خواهیم بود): در 12 سال گذشته 86 هزار ویزا یا اقامتگاه غیر توریستی برای ایرانیان در سال های 2010 تا 2021 صادر شده است که به طور میانگین 16 است. هزار ویزای تحصیلی و 12000 ویزای اقامت دائم به آمریکا و کانادا و 2000 ویزای شروع به آمریکا و انگلیس صادر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید