افزایش 13 درصدی تعرفه پناهندگی در شهرداری زنجان


ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: 1401/01/25
کد خبر: 1821926

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تعرفه های پیشنهادی شهرداری پس از جلسات متعدد شورا به تصویب رسید و به این ترتیب نرخ افزایش تعرفه های آرامستان حدود 13 درصد به تصویب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حمزه لوپک در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به مصوبات جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تعرفه سازمان های شهرداری زنجان در جلسه غیرعلنی در سال 1401 تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه تعرفه های پیشنهادی شهرداری پس از جلسات متعدد در شورا به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: افزایش تعرفه سازمان آرامستان حدود 13 درصد به تصویب رسید.

حمزه لوپک با بیان اینکه تعرفه صومعه سرا بر اساس جسد بالغ محاسبه و میانگین قیمت آن افزایش یافت، افزود: میانگین قیمت صومعه سرا در سال گذشته 4 میلیون و 700 هزار تن بود که با تصویب شورا این میزان سال به 5 میلیون و 300 هزار تومان افزایش یافت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه الحاقیه اجرایی بودجه 1401 شهرداری زنجان به تصویب رسید، گفت: با توجه به تغییر ساختار بودجه سال جاری، اجرای اجرایی و عملیاتی از سوی شهرداری برای بودجه پیشنهاد شد. خطوط شورا مورد تایید اعضا.

وی گفت: پیشنهاد کمیسیون شهرسازی شورای شهرداری مبنی بر تشکیل کمیسیون فنی برای تعیین تخصیص اراضی متصرفی نیز به تصویب اعضا رسیده و شهرداری موظف است این کمیسیون را تشکیل و نتیجه را به شورا اعلام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید