شورای شهر تهران با افزایش 25 درصدی کارمزد تصویب کرد / تعرفه برخی خطوط به 35 درصد افزایش می یابد.

شورای شهر تهران با افزایش 25 درصدی کارمزد تصویب کرد / تعرفه برخی خطوط به 35 درصد افزایش می یابد.

روز جدید : اعضای شورای اسلامی شهر تهران افزایش 25 درصدی شهریه ها در سال آینده را تصویب کردند. جعفر تشکری هاشمی ضمن بررسی لایحه افزایش تعرفه ها گفت: در این لایحه آمده است که میانگین تعرفه 25 درصد افزایش می یابد اما در برخی از خطوط که نیاز به تغییر تعرفه دارند می توانند تعرفه را تا 35 افزایش دهند اما در سایر خطوط افزایش نرخ باید کمتر از 25 درصد باشد تا مانده آن عدد به 25 درصد برسد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران افزایش 25 درصدی شهریه ها در سال آینده را تصویب کردند.

جعفر تشکری هاشمی ضمن بررسی لایحه افزایش مالیات ها در سال آینده گفت: پیشنهاد شده است میانگین کرایه تاکسی ها 25 درصد افزایش یابد و در این لایحه استفاده از خودروهای باکیفیت تری نیز پیش بینی شده است که در صورت ارائه قابل ارائه است. «ممکن است نرخ طبق مصوبات دوره های قبل افزایش یابد.

وی با بیان اینکه استفاده از سامانه پرداخت الکترونیک در سال آینده یکی از وظایف تاکسیرانی است، گفت: امکان تعرفه متغیر در ساعات پیک وجود دارد.

تشکری هاشمی افزود: در این لایحه آمده است که میانگین تعرفه 25 درصد افزایش می یابد اما در برخی از ردیف هایی که نیاز به تغییر تعرفه دارند می توانند تا 35 درصد تعرفه را افزایش دهند. اما در ردیف های دیگر افزایش نرخ باید کمتر از 25 درصد باشد تا مانده این عدد به 25 درصد برسد.

گفت در شیفت شب یعنی. از ساعت 22 تا 6 صبح افزایش 20 درصدی تعرفه ها پیش بینی می شود، افزود: سامانه های جبرانی پیش بینی شده است تا بتوانیم از تاثیر تورم بر رانندگان تاکسی بکاهیم.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران به افزایش ۲۵ درصدی میانگین قیمت بلیت رای مثبت دادند.

دیدگاهتان را بنویسید