افزایش 15 درصدی تعرفه حمل و نقل مسافر با تعرفه بین شهری / هزینه لوازم یدکی و مصرفی عامل اصلی اجرای طرح

ساعت: 10:03
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781902

بلاتکلیفی در مورد تعرفه های حمل و نقل پایان یافته است.

در پی اختلاف رانندگان و مسافران بر سر افزایش خودسرانه تعرفه ها، سرانجام سرعت جابه جایی مسافر با تعرفه بین شهری در سیستان و بلوچستان مشخص و 15 درصد افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ افزایش خودسرانه هزینه های حمل و نقل منجر به درگیری بین رانندگان و مسافران می شود; چرا که رانندگان از گرانی لوازم یدکی و گرانی خودرو گلایه دارند و مردم هم می گویند تیغ با این گرانی ها گلوی مسافر را نبرد.

حالا پس از این درگیری ها و شیوع بیماری عروق کرونر قلب که مشکلات را دوچندان کرد یا تورم و مشکلاتی که گریبانگیر رانندگان و صاحبان خودروهای شخصی و شرکتی شد، پس از بررسی های متعدد بالاخره با افزایش 15 درصدی بلیت های بین شهری موافقت شد.

اگرچه به گفته شهروندان هر سال تنها نرخ افزایش می یابد و تغییری در کیفیت خدمات رسانی به مسافران مشاهده نمی شود، اما برخی خودروها از نظر صندلی، تهویه مطبوع یا بخاری و موارد دیگر و مسافران در حالت نشسته شرایط نامناسبی ندارند. در ماشین.

هزینه قطعات یدکی و حق تمبر باعث افزایش تعرفه ها می شود

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: نرخ حمل و نقل مسافر بین شهری استان از 16 مهرماه 15 درصد همراه با سراسر کشور افزایش می یابد.

وی افزود: این اقدام با توجه به افزایش هزینه حق تمبر وضعیت مسافر و همچنین افزایش هزینه های تعمیرات، نگهداری، قطعات یدکی و مصرفی مانند لاستیک در جلسه شورای عالی این سازمان به تصویب رسید. و روغن برای ماشین های بین شهری. .

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر 791 دستگاه بلیت برون شهری فعال در محدوده تحت پوشش این اداره کل با احتساب افزایش قیمت خدمات ارائه می کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در خصوص سقف تردد مسافران در ناوگان مسافربری بین شهری گفت: در حال حاضر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعداد مسافران در ناوگان مسافربری یک نفر در صندلی جلو و دو نفر است.

بیل مکانیکی استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده را برای رانندگان و مسافران خودروهای کرایه بین شهری الزامی دانست و خاطرنشان کرد: کاربران ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری می توانند نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را تلفنی ارسال کنند. ، اینترنت و پیامک 141 را با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در میان بگذارید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید