جزئیات پیشنهاد افزایش کارمزد در اراک/ تعرفه های جدید پس از تصویب شورا و تصویب استانداری معرفی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس خسروانی، سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر اراک در گفتگو با دیار آفتاب درباره جزئیات پیشنهادی افزایش شهریه در اراک گفت:.

وی افزود: بر اساس قانون، معیار تعیین تعرفه حمل و نقل تاکسی، شورای شهر است و البته قیمت ها ابتدا توسط واحد کارشناسی مربوطه در شهرداری محاسبه و در قالب پیشنهاد به شورا ارائه می شود. . “.

خسروانی ادامه داد: از 40 خط اراک، 11 خط 30 درصد و مابقی 25 درصد افزایش داشته اند، میانگین نرخ افزایش عوارض در اراک در سال جاری حدود 26.5 درصد است که نرخ متعادلی است.

سخنگوی شورای شهر اراک گفت: پیش بینی می شود شیفت شب از ساعت 22 تا 6 صبح 20 درصد افزایش یابد و همچنین افزایش هزینه های بی سیم و نمایندگی نیز در سال جاری 2 درصد افزایش یابد..

وی با تاکید بر اینکه در محاسبه افزایش کرایه تاکسی سعی شده هم تورم و افزایش قیمت خودرو و هم وضعیت اقتصادی شهروندان در نظر گرفته شود، گفت: انتظار شورا از رانندگان محترم تاکسیرانی این است که به این درصد پایبند باشند و از شهرداری نیز خواستیم. از ابزارهای نظارتی خود برای کنترل هزینه اظهارنامه استفاده کند که پس از تایید عمومی و تایید کمیته اجرائیات استانداری الزامی و قانونی شد..

این عضو شورای شهرداری اراک با بیان اینکه در اراک حدود 2400 دستگاه تاکسی خدمات رسانی به مردم وجود دارد گفت: شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلف از این قیمت ها مراتب را گزارش کنند تا در کمیته انضباطی سازمان مدیریت بار و بار شهرداری مطرح شود. حمل و نقل.

سخنگوی شورای شهرداری اراک افزود: یک هفته تا مطرح شدن علنی موضوع باقی مانده و همچنان می توان نظرات کارشناسان، شهروندان و کارشناسان را شنید و در تصمیم گیری ها لحاظ کرد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید