آمبولانس هوایی مادر باردار رودریشی را نجات داد + عکس

ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782358

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد از پرواز بالگرد اورژانس از استان های همجوار برای نجات زن باردار در روستای رودریش شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس 115 استان در جمع خبرنگاران با بیان جزئیات این خبر گفت: حامله از منطقه صعب العبور رودریش و متولد مدت ها قبل از ورود آمبولانس زمینی 115 اقدامات فوری انجام شد. برای اعزام هلیکوپتر آمبولانس هوایی از استان های همجوار.

وی ضمن تشکر از همکاران خود در اورژانس هواپیمایی و مدیریت حوادث گفت: این مادر باردار که در ماه نهم بارداری خود به سر می برد و دچار پارگی کیسه آب شده بود توسط پایگاه اورژانس 115 مادوان به صورت هوایی به فرودگاه یاسوج منتقل شد. به مرکز درمانی امام سجاد (ع) منتقل شد.

حال این مادر باردار هنگام تحویل به مرکز درمانی کاملاً پایدار و مساعد است.

وحدت نژاد افزود: ساخت پدهای بالگرد در مناطق صعب العبور و کوهستانی، فرود بالگردهای هوایی اورژانس را تسهیل کرده است و امروز اولین فرود در سایت نوساز روستای رودریش بود.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای هموارسازی اورژانس زمینی و هوایی در استان انجام خواهیم داد و مردم عزیزمان بدانند که اورژانس 115 از بهشت ​​و از هر جهت در اسرع وقت بر بالین بیمار خود حاضر خواهند شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همچنین تاکید کرد: اورژانس هوایی 115 به هیچ وجه متوقف نمی شود و با توجه به پروتکل های سازمان اورژانس کشو تا آماده شدن و تعمیر اورژانس هوایی یاسوج از ظرفیت استان های همجوار برای انتقال اورژانس استفاده می کنیم.

54cfeb1f a2fd 4579 a6b5 0041bd751ab9 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید