آمریکا دو شرکت اسرائیلی را در لیست سیاه قرار داده است

وزارت بازرگانی آمریکا اسامی این شرکت ها را اعلام کرد زیرا او نقش آنها را در طراحی و ساخت نرم افزارهای جاسوسی و بدافزار در لیست سیاه قرار داد.

ایالات متحده گفته است که تحریم هایی را علیه شهروندان آمریکایی اعمال کرده است، زیرا آنها به عنوان یک تهدید آشکار تلقی می شوند.

دو شرکت اسرائیلی و اس او گروه و گاندرو, جاسوس افزار طراحی شده و از آن برای هدف قرار دادن خبرنگاران، کارکنان سفارت، مشاغل، فعالان و دانشگاهیان استفاده شد و تصمیم گرفته شد در لیست سیاه قرار گیرد.

به گزارش واشنگتن پست، یک شرکت اسرائیلی و اس او گروه سازنده نرم افزارهای جاسوسی جنجالی «پگاسوساین نرم افزار به برخی کشورها از جمله عربستان سعودی و امارات فروخته شده و برای هک کردن گوشی چند شخصیت مهم در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. قبلا به گزارش خبرگزاری فرانسه، مکرون به همراه چهره های جهانی ظاهرا یکی از اهداف این حمله نرم افزارهای جاسوسی بوده است. پگاسوس یافت می شود.

شرکت های موجود در این لیست مجاز به واردات نخواهند بود به هیچ وجه فناوری آمریکایی برای عمل سایر کشورها از تجارت فناوری ایالات متحده با شرکت های در لیست سیاه منع شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید