آن استگلالی کی روش را به سمت توپ شلیک کرد

آن استگلالی کی روش را به سمت توپ شلیک کرد

حسن روشن پیشکسوت استقلال درباره حذف ایران از جام جهانی 2022 قطر گفت: از نظر من بازیکنان مشکلی نداشتند این بچه ها در اروپا فوتبال بازی می کنند و سابقه حضور در جام جهانی را دارند. . اما تیم ملی تاکتیک مناسبی برای این مسابقات در پیش نگرفت.

وی ادامه داد: در بازی اول ترسو بودیم اما در همان بازی در نیمه دوم جسارت را به دست آوردیم و دو گل به انگلیس زدیم. در بازی دوم بچه ها خودشان بودند و خوب کار کردیم. اما در بازی سوم باز هم با ترس به زمین رفتیم و همین اتفاق برای ما افتاد. کادر فنی تیم ملی و کی روش باید در این زمینه توضیح دهد.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی افکار عمومی درباره سقوط تیم ملی باشد که چرا با بهترین تیم چند سال اخیر نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. فکر می کنم بتوانیم هر سه تیم گروه خود را شکست دهیم و به مرحله بعد برویم.

روشن درباره اینکه کی روش همچنان می تواند سرمربی تیم ملی در جام ملت های آسیا باشد، خاطرنشان کرد: واقعا حیف است که آقای تاج اینقدر خوب رفتار کند. اصلا موافق نیستم کی روش دوباره در فوتبال ما باشد. قبلا هم گفته ام که صلاح نیست این فرد به ایران برگردد. چون در یک دوره 8 ساله حتی یک پست هم برای فوتبال ما نگرفت و فوتبال ما در همه دیدارهای مهم با این مربی نتیجه نگرفت.

وی ادامه داد: به هر حال ایشان ضرر زیادی کرده و دوست دارد دوباره بماند. پول از جیب مردم پرداخت می شود و اگر مردم بخواهند او بماند، اشکالی نداریم. ما فقط نظرمون رو میگیم

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه کی روش با این نتایج همچنان شانس حضور روی نیمکت تیم ملی را دارد، گفت: این را باید از هیات مدیره و شخص تاج پرسید که چرا چنین شانسی به این مربی می دهند. فکر می کنم زمان آن رسیده که مهدی تاج دوباره مریض شود و برود، شاید نفرات بعدی این مربی را اخراج کنند.

دیدگاهتان را بنویسید