آوریل ماه مرگ و زندگی رئال مادرید است

رئال مادرید یکشنبه گذشته پس از باخت 2-1 مقابل بارسلونا در نیوکمپ، عملا شانس خود را برای قهرمانی در لالیگا از دست داد. بارسلونا اکنون 12 امتیاز از رئال فاصله دارد و با 12 بازی مانده به رقابت ها، هیچ تیمی فاصله 12 امتیازی را با صدرنشینان کم نکرده و قهرمانی را کسب نکرده است.

رئال مادرید اکنون تمام تلاش خود را برای قهرمانی در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا انجام خواهد داد و پس از تعطیلات داخلی در ماه آوریل، سه بازی فینال خواهد داشت و ممکن است پس از آنها شانس قهرمانی در این دو جام را داشته باشد. نیز گم شود. دست دراز کن

رئال در 5 آوریل (16 آوریل) باید بازی برگشت خود در نیمه نهایی کوپا دل ری را در نیوکمپ مقابل بارسا برگزار کند. بارسا بازی رفت را در برنابئو 0-1 برد و در حال حاضر شانس بیشتری برای صعود به فینال دارد. در روزهای 12 و 18 آوریل (23 و 29 آوریل) رئال مادرید دو بازی حساس و حساس را مقابل چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. فصل گذشته رئال مادرید موفق شد در این مرحله چلسی را حذف کند. کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود تاکید کرد که رئال در پایان فصل حداقل یک جام خواهد برد. باید دید رئال در این سه بازی چه خواهد کرد و شانس قهرمانی در این دو جام را حفظ خواهد کرد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید