امباپه دشمن شماره یک مادرید است. در مورد رئال صحبت نکن!

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در روزهای اخیر مصاحبه ای اختصاصی با نیویورک تایمز انجام داد و در این مصاحبه پیام مثبتی به رئال مادرید داد و گفت که مادرید را خانه خود می داند و ممکن است پس از قراردادش به رئال مادرید برود. با پاری سن ژرمن

روزنامه اسپانیایی مارکا که به رئال نزدیک است، از ماجرای نزدیک شدن امباپه به رئال و در نهایت تصمیم او برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن عصبانی شده است. مارکا در یادداشت امروز خود به آخرین صحبت های ستاره فرانسوی پرداخت و گفت که هیچکس باور نمی کند امباپه و حرف های او برای رئالیست ها کاملا بی فایده است.

مارکا در این یادداشت نوشت: «مشکل امباپه این است که دیگر کسی حرف های او را باور نمی کند. قبلا گفته بودیم که او هرگز بازیکن رئال مادرید نبوده و بر خلاف ادعای او تمایلی به پیوستن به رئال مادرید نداشته است. مکالمه اخیر او با نیویورک تایمز یک بار دیگر این ادعا را تایید کرد.امباپه می گوید موضوع پول نیست زیرا برای هر باشگاهی که بپیوندد مبلغ قابل توجهی به او پرداخت خواهد شد.

امباپه پیش از این در زندگی نامه خود مدعی شده بود که از کودکی آرزوی بازی در برنابئو را داشته و در این مصاحبه با نیویورک تایمز نیز گفته بود که رئال را خانه خود می داند. اما این حرف ها را فردی می زند که ده روز قبل از اعلام رسمی، زمانی که تمام جلساتش را با رئال انجام داده بود، ناگهان پشت میز نشست و قراردادش را با پی اس جی تمدید کرد.

امباپه بالاخره یک روز حقیقت را خواهد گفت تا بفهمد واقعا در ذهنش چه می گذرد، اما تا آن زمان باید رئال را فراموش کند. در والدبباس این روزها هیچکس به فکر این فوتبالیست فرانسوی نیست. او قبلاً در مادرید فراموش شده است و بدتر از آن، تبدیل به دشمن شماره یک شهر و باشگاه شده است. اکثر هواداران رئال چنین نظری در مورد او دارند و اگرچه هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست، اما به سختی کسی بخواهد تا دو سال دیگر باشگاه با امباپه پای میز مذاکره بنشیند.

امباپه بهتر است قبل از صحبت دوباره در مورد رئال مادرید، روی مشکلات رختکن پاری سن ژرمن تمرکز کند. باشگاهی که هر چند حق دارد از امباپه عصبانی باشد، اما تا این لحظه چیزی جز احترام به او نگفته است.

دیدگاهتان را بنویسید